سردار فتحی زاده تأکید کرد؛

نقش نیروی انتظامی در تأمین امنیت شهر‌ها در دوران جنگ تحمیلی

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا گفت: نیروی انتظامی در دوران دفاع مقدس مسئولیت تأمین امنیت شهر‌ها را عهده دار بود.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار محسن فتحی زاده با تبریک فرا رسیدن هفته دفاع مقدس، در پاسخ به این سوال که آیا در دوران دفاع مقدس در جبهه‌ها حضور داشتید یا خیر؟ اظهار داشت: بله، بنده هم توفیق داشتم در آن ایام، ماه‌هایی را در جبهه حق علیه باطل حضور داشته باشم و اولین حضورم به عملیات آزادسازی خرمشهر باز می‌گردد و تا پایان جنگ نیز این توفیق به واسطه مسئولیت‌هایی که در آن دوران داشتم، ادامه داشت.

وی ایمان، ولایت پذیری، اعتقاد قلبی و اخلاص را بارزترین ویژگی رزمندگان دوران دفاع مقدس برشمرد، افزود: رزمندگان دوران دفاع مقدس با ولایت پذیری و تبعیت از امام امت در مسیری که به آن اعتقاد قلبی و راسخ داشتند، حرکت کردند و به همین دلیل ما توانستیم در جبهه حق علیه باطل پیروز شویم.

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا ادامه داد: رزمندگان اسلام و دوران دفاع مقدس به راحتی همه قله‌ها را در روش، منش، دانش، طرح ریزی عملیات، ابتکار عمل در عملیات و ... را فتح کردند و ما در دوران دفاع مقدس به دستاورد‌های بزرگی رسیدیم که این مهم به برکت وجود و رهبری امام امت و نیرو‌های مومن، مخلص، متعهد و از جان گذشته حاصل شد.

این مقام عالی انتظامی با تأکید بر اینکه همه ما باید راه شهدا را ادامه دهیم، خاطر نشان کرد: توجه به خاطرات، زندگینامه، وصیت نامه شهدا می‌تواند راهگشای مسیر ما باشد از طرفی باید با جانبازان عزیز که یادگاران دوران دفاع مقدس هستند و همچنین خانواده‌های شهدا ارتباط مستمر داشته باشیم تا بتوانیم پیوند معنوی با آرمان‌های امام و شهدا را حفظ کنیم.


بیشتر بخوانید: جزئیات برگزاری جشنواره جوان سرباز/ محورهای ده‌گانه انتخاب سرباز نمونه


سردار فتحی زاده ادامه داد: با تقدیم هزاران شهید توانستیم پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران را به اهتزاز در آوریم و باید قدردان نظام جمهوری اسلایم ایران باشیم.

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا در پاسخ به این سوال که نیروی انتظامی در دوران دفاع مقدس چند شهید تقدیم نظام و انقلاب کرد، گفت: در دوران دفاع مقدس نیروی انتظامی مسئولیت تأمین امنیت شهر‌ها را عهده دار بود و علاوه بر این نیرو‌های ژاندارمری سابق، کمیته انقلاب اسلامی و شهربانی در جبهه‌های حق علیه باطل حضور داشتند و ۸ هزار و ۵۰۰ شهید از نیروی انتظامی تقدیم نظام و انقلاب شد.

انتهای پیام/

تقدیم ۸ هزار و ۵۰۰ شهید از نیروی انتظامی در جنگ تحمیلی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار