مرجع تقلید شیعیان مطرح کرد؛

در برابر نفوذی‌ها باید هوشیار و مراقب بود

آیت‌الله مکارم‌شیرازی با اشاره به اهمیت مراقبت برای جلوگیری از ورود نفوذی‌ها گفت: افراد نفوذی هرکجا باشند اصل برنامه‌ها و طرح‌ها را دچار مشکل می‌کنند که باید هوشیار و مراقب ورود آنان بود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، آیت‌الله مکارم شیرازی مرجع تقلید شیعیان ظهر امروز در دیدار با وزیر آموزش و پرورش که در دفتر این مرجع تقلید برگزار شد، با اشاره به اهمیت مراقبت برای جلوگیری از ورود نفوذی‌ها اظهار داشت: افراد نفوذی هرکجا باشند اصل برنامه‌ها و طرح‌ها را دچار مشکل می‌کنند که باید هوشیار و مراقب ورود آنان بود.

در برابر نفوذی ها باید هوشیار و مراقب بود

او با بیان اینکه دانش آموزان سرمایه کشور و امانتی به دست آموزش و پرورش هستند، ابراز کرد: باید برنامه‌ریزی‌ها در این وزارتخانه طوری باشد که طرح‌ها و برنامه‌ها به لحاظ کیفی و کمی به ارتقای دانش آموزان منجر شود تا آنان عناصری مفید برای آینده کشور باشند.

مرجع تقلید شیعیان عنوان کرد: وزارت آموزش و پرورش بسیار وسیع بوده که پیاده‌سازی برنامه‌ها در آن زمان‌بر است و نیاز به کار کارشناسی دقیق دارد، چراکه این وزارتخانه از مراکز مهم در حوزه تعلیم و تربیت است.


بیشتر بخوانید: تلاش دشمنان برای تفرقه افکنی بین ایران و عراق


او با تأکید بر اینکه رسیدگی به مناطق محروم باید در اولویت برنامه‌های آموزش و پرورش باشد، یادآور شد: بخش زیادی از وجوهات شرعی صرف محرومیت‌زدایی در مناطق محروم کشور می‌شود.

استاد برجسته حوزه علمیه خاطرنشان کرد: برنامه‌های دینی در آموزش و پرورش باید به‌گونه‌ای باشد که دانش آموزان رغبت به فراگیری آن باشند؛ همچنین باید مشوق‌هایی مانند اردو‌های سیاحتی و زیارتی و هدیه برای برنامه‌های فرهنگی در نظر گرفته شود که مؤثر است.

او اجرای طرح و اثرگذاری اقدامات فرهنگی را موردتوجه قرار داد و گفت: برخی پزشکان با حضور در مناطق محروم به ویزیت رایگان مشغول هستند که بسیار اثرگذار است که باید این‌گونه حرکت‌ها جهادی و محرومیت‌زدایی در کشور الگو شود.

انتهای پیام/الف

مراقب ورود نفوذی‌ها در آموزش و پرورش باشید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.