امداد رسانی بسیجیان طوائف و رده‌های عملیاتی قرارگاه قدس به مجروحان حادثه قطار

جانشین فرماندهی قرارگاه قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه آخرین وضعیت عملیات امداد رسانی به حادثه دیدگان خروج قطار زاهدان_تهران از ریل را تشریح کرد.

امداد رسانی بسیجیان طوائف و رده‌های عملیاتی قرارگاه قدس به مجروحان حادثه قطاربه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، وبه نقل ازسردار امان‌اله گشتاسبی جانشین فرماندهی قرارگاه قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه در حین سرکشی و عیادت از مجروحان حادثه قطار زاهدان تهران در بیمارستان خاتم الانبیا (ص) زاهدان گفت: از همان لحظات ابتدایی خروج قطار زاهدان تهران از ریل و به تبع آن واژگونی چندین واگن قطار، بنا به دستور تمامی رده‌های تحت امر و کنترل عملیاتی و مراکز درمانی سپاه در منطقه به حالت آماده باش کامل درآمدند.

او ضمن تشکر از همکاری نیرو‌های نظامی و انتظامی و جمعیت هلال احمر در این حادثه افزود: پس از دریافت خبر این حادثه بلافاصله دستورات لازم به مرکز بهداری جنوب شرق با محوریت اعلام آماده باش به تمامی بیمارستان‌های سطح شهر، اعزام فوری آمبولانس به منطقه و آمادگی برای پذیرش مصدومان حادثه صادر و مراتب نیز با دستگاه‌های ذیربط هماهنگ شد.

او ادامه داد: پس از اعلام آماده باش در کمترین زمان ممکن ۱۰ دستگاه آمبولانس به همراه ۲۰ کادر درمانی از طرف قرارگاه قدس نیروی زمینی به منطقه اعزام و کلیه مجروحان به بیمارستان‌های سطح شهر منتقل شدند که از این تعداد بیش از ۴۰ مجروح نیز به بیمارستان نبی اکرم (ص) سپاه انتقال یافته و هم‌اکنون تحت مداوا می‌باشند.

او تاکید کرد: به منظور جابجایی و انتقال مسافران این قطار به زاهدان نیز ۶ دستگاه اتوبوس سپاه به منطقه اعزام و جابجایی مسافران انجام شد و همچنین سایر خودرو‌های ضروری امدادی نیز به منطقه اعزام گردید.

او تصریح کرد: حضور میدانی در محل حادثه برای کنترل اوضاع و هدایت عملیات امداد رسانی با استفاده از ظرفیت نیرو‌های مسلح و بسیجیان طوائف از دیگر اقدامات اولیه‌ای بود که پس از وقوع حادثه توسط قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه و یگان‌های تحت امر انجام شد.

جانشین فرماندهی قرارگاه قدس با اعلام اینکه عملیات امداد رسانی به پایان یافته است اذعان داشت: با هماهنگی راه آهن، تامین امنیت محل حادثه تا انجام کامل عملیات بررسی و ترمیم و راه اندازی مجدد و انتقال واگن‌های حادثه دیده توسط قرارگاه شهید میرحسینی انجام خواهد شد.

انتهای پیام/ع

خروج قطار زاهدان تهران از ریل 

برچسب ها: سپاه ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار