همایش فرهنگیان و دفاع مقدس در یاسوج برگزارشد

همزمان با هفته دفاع مقدس همایش فرهنگیان و دفاع مقدس در یاسوج برگزار شد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ، در این همایش که با حضور جمعی از فرهنگیان در سالن شهید مطهری آموزش وپرورش استان برگزار شد فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: در دوران دفاع مقدس از هر ۱۷۵ کهگیلویه وبویراحمدی یک شهید تقدیم انقلاب شده واز هر ۵ نفر در استان ۱ نفر در صحنه‌های رزم حضور داشتند.

سردار خرمدل افزود: امروزه دشمنان نظام با محورقراردادن تحریم اقتصادی قصد مأیوس کردن مردم از انقلاب اسلامی را دارند که با حضور وپشتیبانی خود امید دشمنان به یأس نابود شد.

او گفت: دفاع مقدس که با جنگ تحمیلی استکبار جهانی وتوسط صدام ۸ سال ادامه یافت دارای برکاتی ارزشمند بود.

فرمانده سپاه فتح استان با اشاره به اینکه امروزه پایداری نظام مقدس جمهوری اسلامی مستلزم راهبرد‌های اصولی وخاص است بیان کرد: اتحاد، همدلی، انسجام مردم ونیروی‌های نظامی وانتظامی یک ضرورت انکار ناپذیر است.

او گفت: مقابله با عوامل بازدارنده داخلی-پشتیبانی وحمایت از آرمان‌ها وارزش‌ها –تفویض اختیارات-تشویق به نبرد در مقابل حربه‌های مختلف دشمنان در جنگ نرم از دیگر راهبرد‌های است که همه باید به آن اهتمام داشته باشند.

فرمانده سپاه فتح استان افزود: یکی از راهبرد‌های دشمن ناامید کردن مردم است وآموزش وپرورش می‌تواند با تقویت روحیه امیدواری نقش مهمی در این زمینه ایفا کنند.

سردار خرمدل گفت: تقویت بنیان دفاعی نیز مظهر قدرت وعظمت ایران اسلامی است که باید در اولویت قرار گیرد.

او افزود:با تدابیر راهگشای مقام معظم رهبری وحضور مردم وپشتیبانی‌های گروه‌های مختلف از نظام مقدس جمهوری اسلامی آینده از آن ما خواهد بود.

مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد هم گفت:۳ هزار و ۳۱۱ فرهنگی در ۸ سال دفاع مقدس در عرصه‌های رزم حضور داشتند که حدود ۶۰ درصد فرهنگیان آن دوران است.

هادی زارع پور افزود: از هزار و ۸۸۰ شهید دفاع مقدس استان ۱۰۲ شهید فرهنگی و ۴۴۲ شهید دانش آموز تقدیم اسلام وانقلاب شد.

او با اشاره به اینکه هم اکنون بیش از ۱۱ هزار فرهنگی عضو بسیج فرهنگیان هستند گفت: هزار و ۱۴۲ فرهنگی به افتخار جانبازی نائل شدند.
مدیرکل آموزش وپرورش استان اضافه کرد: بنا به اعلام کارشناسان جهانی در قرن ۲۰ دفاع مقدس طولانی‌ترین جنگ نامتعارف است.

او گفت: دفاع مقدس از صحنه‌های ناب وحماسه‌های ارزشمندی برخودار بود که شاید زوایای پنهان آن‌ها هنوز مشخص نشده است.

انتهای پیام/غ

یکی از راهبرد‌های دشمن نا امید کردن مردم است

برچسب ها: دفاع مقدس ، بسیج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.