جبهه مقاومت با ظرفیت اربعین مقاوم‌تر می‌شود/چیزی تا نابودی جریان کفر باقی نمانده

امام جمعه چرام گفت: جبهه مقاومت با ظرفیت اربعین و دیدار موکب‌داران مهمان‌نواز عراقی با، ولی امر مسلمین جهان اتحادیه مقاومت را منسجم‌تر کرده است.

جبهه مقاومت با ظرفیت اربعین مقاوم‌تر می‌شود/چیزی تا نابودی جریان کفر باقی نمانده

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج،حجت الاسلام سید نورالله افشار،امام جمعه چرام ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته چرام گفت: بعد از جنگ جهانی دوم حدود ۷۰ سال قبل، بعضی کشور‌ها هم پیمان شدند تا در مقابل حمله احتمالی بلوک شرق یعنی شوروی سابق متحد باشند و در صورت حمله نظامی به هر یک از این حدود بیست کشور سایر کشور‌ها متحد باشند و علیه مهاجم وارد جنگ شوند.

امام جمعه چرام گفت: ناتو نقش مهمی در جریان جنگ سرد میان ایالات متحده آمریکا و روسیه ایفا کرد، یکی از اهداف ناتو متحد کردن بلوک غرب برای مقابله با حملات احتمالی بلوک شرق بود، با توجه به این تجربه آمریکا، اسراییل و سعودی بدنبال ناتوی عربی علیه ایران و جبهه مقاومت بودند.

او افزود: قرار بر این شد محل استقرار نیرو‌ها کشور سعودی باشد و آموزش و هماهنگی نیرو‌ها به عهده آمریکا و رژیم صهیونیستی باشد، با حمله انصارالله یمن به شرکت آرامکو بزرگترین شرکت صادرات نفت جهان در سعودی و اعتراضات مردمی در کشور مصر، شریک راهبردی رژیم صهونیستی و اولین کشوری در دنیای اسلام که با پیمان خائنانه کمپ دیوید با صهیونیست‌ها روابط عادی سازی را شروع کرد و همینطور شکست پروژه داعش در سوریه و قدرت گرفتن جبهه مقاومت در منطقه دشمنان به اهداف خویش نرسیدند و با لطف الهی دست برتر با جبهه مقاومت است.  

حجت الاسلام افشار ادامه داد: بعد از سقوط پهباد امریکایی به دست سامانه ساخت متخصصان ایرانی، بعضی کشور‌های همسایه که از شروع جنگ می‌ترسیدند برای مسولین ایرانی پیام فرستادند ما به دنبال جنگ با ایران نیستیم بلکه خواهان روابط دوستانه با ایران هستیم.

او با بیان اینکه موشک‌هایی که به خاک عربستان اصابت کرد نه فقط مخازن نفتی را از بین برد، بلکه ضربه نهایی را به دکترینی وارد کرد که طی سال‌های اخیر به تدریج کمرنگ می‌شد، گفت: این باور که آمریکا چتر امنیتی است و ایران را به عنوان یک خطر قلمداد می‌کردند، کشور‌های همسایه به درستی می‌دانند منطقه غرب آسیا نیاز به تامین امنیت توسط آمریکا ندارد.

خطیب جمعه چرام افزود: ناتوی مقاومت با رهبری ایران در منطقه شکل گرفت و رهبران جریان‌های مقاومت اعلان کرده‌اند در صورت هرگونه حمله به ایران مقابل دشمنان ایران خواهند ایستاد، جبهه مقاومت با ظرفیت اربعین و دیدار موکب‌داران مهمان‌نواز عراقی با، ولی امر مسلمین جهان اتحادیه مقاومت را منسجم‌تر کرده است، اگر مقاومت علیه دشمن و دنباله‌های تکفیری‌اش در جای‌جای منطقه نبود، کجا می‌توانستیم شاهد شکوه ممتاز و متمایز اربعین این سال‌های اخیر باشیم؟

حجت‌الاسلام افشار،ادامه داد: خط دهی مقاومت در دنیا توسط رهبر عزیز  ایران اسلامی است و با ظرفیت بزرگ اربعین دل‌های مسلمین جهان وجبهه مقاومت  به هم نزدیک وبرای ظهور به پیش می‌رویم.

او در ادامه گفت: امروز ما در حال جنگ با دشمنان اسلام  دو گزینه در پیش رو داریم، مقاومت یا سازش، در گام اول انقلاب تجربه دفاع مقدس ثابت کرده که مقاومت راه درست است بنابراین در گام دوم انقلاب اسلامی معتبرترین گزینه همچنان مقاومت است.

او افزود: مردم عزیز  آینده بسیار روشن است و به سرعت با لطف الهی مقدمات ظهور در حال آماده شدن است، چیزی دیگر تا نابودی جریان کفر و نفاق باقی نمانده است.

انتهای پیام/پ

نماز جمعه چرام

 

برچسب ها: نماز جمعه ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.