مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان شمالی گفت: یادواره ۳۳ شهید روستای دارالشهدا و گرمک مانه وسملقان برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، عابس حسینی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان شمالی گفت: هفته دفاع مقدس، بهترین فرصت برای بیان رشادت‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان اسلام است.

او افزود: باید در انعکاس ایثارگری‌ها و رشادت‌های شهدا تلاش کنیم تا بتوانیم در مقابل تهاجم فرهنگی و نقشه‌های شوم دشمنان ایستاد و آسیب ندید.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان شمالی به نقش نسل جوان در اعتلای کشور و الگوبرداری از سیره شهدا اشاره کرد و گفت: باید همه ما از سیره و منش شهدا درس بگیریم و آن را سرلوحه امور خود قرار دهیم تا در زندگی فردی و اجتماعی موفق باشیم.

حسینی افزود: شهدا، خالصانه رفتند و در جبهه‌ها جنگیدند و این باعث افتخار برای همه مردم ایران است.

او با اشاره به اینکه تبلیغات دشمنان با ۱۷ زبان مختلف در دنیا در حال گسترش است، افزود: دیروز دشمنان در جنگ نظامی و اکنون در جنگ فرهنگی و اقتصادی تلاش دارند تا به این انقلاب خدشه وارد کنند که در این خصوص ضروری است همه ما هوشیار باشیم.

روستای دارالشهدا با جمعیت سه هزار نفر در زمان دفاع مقدس ۳۳ شهید تقدیم آرمان‌های نظام کرده است و افزون بر این ۲۵ جانباز، دو آزاده و ۱۵۰ ایثارگر دارد و این روستا در جریان سفر سال ۹۱ رهبر معظم انقلاب به خراسان شمالی با دیدار نماینده ویژه رهبری از آن به عنوان روستای دارنده بیشترین شهید در بین روستا‌های کشور معرفی شد و از روستای چخماقلو به اسم دارالشهدا تغییر پیدا کرد.
انتهای پیام/ط


یادواره ۳۳ شهید روستای دارالشهدا و گرمک مانه و سملقان برگزار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.