نماینده ولی فقیه در استان قزوین:

حضور میلیونی زائران اربعین، ضربه مهلکی برای استکبار جهانی است

نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: حضور میلیونی زائران اربعین، ضربه مهلکی برای استکبار جهانی محسوب می‌شود و باید هر چه بیشتر این حرکت را جدی بگیریم.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، حجت الاسلام و المسلمین عابدینی نماینده ولی فقیه در استان در نشست ماهانه ائمه جمعه استان گفت: حضور میلیونی زائران اربعین، ضربه مهلکی برای استکبار جهانی محسوب می‌شود و به همین خاطر است که این حرکت را سانسور می‌کنند که باید هر چه بیشتر این حرکت را جدی بگیریم.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی افزود: هر چه حضور مردم در پیاده‌روی جدی‌تر شود، بیش از پیش اثر کار علما، روحانیون و آحاد جامعه را نشان می‌دهد و ضروری است برای تقویت هر چه بیشتر این حرکت عظیم، تلاش مضاعفی داشته باشیم.

او در ادامه با بیان اینکه مقاومت اسلامی، یکی از حوزه‌هایی است که رهبر فرزانه انقلاب اسلامی نگاه ویژه‌ای به آن دارند، گفت: آگاهی بخشی جامعه نسبت به این موضوع، رسالت آحاد جامعه و ائمه جمعه است.

امام جمعه قزوین افزود: رهبری پیش از جنگ ۳۳ روزه، خطاب به سیدحسن نصرالله فرموده بودند که مقاومت کنید، شما پیروز می‌شوید و این رویه شما را به قدرتی در منطقه تبدیل خواهد کرد و همه دیدند همین‌گونه شد در حالی که آن زمان شرایط لبنان بسیار متزلزل و ناامن بود.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی بر تبیین هر چه بیشتر دستاورد‌ها و اهمیت مقاومت اسلامی در منطقه تأکید کرد و گفت: باید کاری کنیم تا آحاد جامعه نسبت به مقاومت در منطقه حساس شوند و از دستاورد‌های جبهه مقاومت آگاهی پیدا کنند.

او به دیدار برخی از مسئولان در عرصه بین‌المللی اشاره کرد و گفت: مسئولان باید در عرصه‌های بین‌المللی وزانت جمهوری اسلامی را حفظ کنند.

نماینده ولی فقیه در استان تأکید کرد: تکرار کلمه مذاکره و نشان دادن نگاه دوگانه از کشور، کار صحیحی نیست؛ چرا که این موضوع هم به منافع کشور ضربه می‌زند و هم با هدایت‌های رهبر معظم انقلاب همسو نیست.

انتهای پیام/ک

تاکید بر برگزاری باشکوه مراسم اربعین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار