معاون توسعه روستایی رئیس جمهور گفت: حدود ٩ هزار میلیارد تومان تسهیلات اشتغال پایدار روستایی با نرخ ۶ درصد با باز پرداخت ٨ سال در سطح کشور پرداخته شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ،  محمد امید معاون توسعه روستایی رئیس جمهور در مراسم افتتاح ترمینال ضبط پسته شهرستان خاتم گفت: حدود ٩ هزار میلیارد تومان تسهیلات اشتغال پایدار روستایی با نرخ ۶ درصد با باز پرداخت ٨ سال در سطح کشور پرداخته شده است و در تلاش هستیم این تسهیلات تا ۵ سال استقرار داشته باشد.

امید افزود: یکی از برنامه‌های دولت در توسعه روستا‌ها پرداخت تسهیلات اشتغال پایدار روستایی است که تاکنون نزدیک به ١٨هزار میلیارد تومان تسهیلات ویژه توسعه اشتغال روستا‌ها در سطح کشور در نظر گرفته شده که استان یزد جزء برترین استان‌های کشور در پرداخت تسهیلات اشتغال پایدار روستایی دارا است.

معاون توسعه روستایی رئیس جمهور بیان کرد: در شهرستان خاتم حدود ١۵میلیارد تومان تسهیلات توسعه روستایی به متقاضیان پرداخت شده و آمادگی داریم در صورت جذب بیشتر اشتغال پایدار توسعه روستایی سرعت بیشتر برای تخصیص تسهیلات در این زمینه داریم.

انتهای پیام/ی

پرداخت ٩ هزار میلیارد تومان تسهیلات ویژه به توسعه اشتغال در روستا‌ها

 

برچسب ها: تسهیلات ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.