مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان از برگزاری مرحله استانی بیست‌ودومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در خوزستان، در روز‌های ۹ و ۱۰ مهرماه در اهواز خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، وحید کیانی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان گفت: کلانشهر اهواز میزبان مرحله استانی بیست‌ودومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در استان خوزستان است.

او افزود: در این مرحله از جشنواره، ۳۲ قصه گوی برتر شهر‌های مختلف استان خوزستان در بخش قصه‌گویی صحنه‌ای شامل؛ زنان و مردان، دختران و پسران و مادربزرگ‌ها و پدربزرگ‎ها طی روز‌های ۹ و ۱۰ مهرماه ۱۳۹۸ از ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه الی ۱۷ در سالن شهید جمال پور شهرداری اهواز، جنب فرمانداری با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

کیانی اظهار کرد: داوران این جشنواره حبیب پیام مدرس دانشگاه و پژوهشگر حوزه ادبیات بومی، لیلا قنواتی فرد کارشناس فرهنگی کانون خوزستان و فعال حوزه قصه‌گویی و هادی ملکی مدرس، بازیگر، کارگردان و نویسنده تئاتر و فیلم‌سازی هستند.

این مقام مسئول بیان داشت: برگزیدگان بخش‌های مختلف این جشنواره به مرحله منطقه‌ای بیست‌ودومین جشنواره‌ی بین‌المللی قصه‌گویی که با حضور ۶ استان کشور آبان ماه ۱۳۹۸ در شیراز برگزار خواهد شد راه پیدا خواهند کرد.

این دوره از جشنواره با همکاری اداره کل امور فرهنگی و اجتماعی استانداری خوزستان، معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری اهواز، اداره کل حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و باشگاه خبرنگاران جوان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/گ

برگزاری جشنواره قصه گویی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.