سونی و دیزنی برای ساخت «مرد عنکبوتی» جدید توافق کردند

دو کمپانی دیزنی و سونی برای ساخت یک قسمت دیگر از مجموعه فیلم‌های اکشن و علمی-تخیلی «مرد عنکبوتی» به توافق رسیدند.

سونی و دیزنی برای ساخت «مرد عنکبوتی» جدید توافق کردندبه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان ، پس از این که دو کمپانی بزرگ دیزنی و سونی به صورت رسمی از قطع همکاری در ساخت فیلم‌های «مرد عنکبوتی» خبر داده بودند، ظاهرا دوباره به میز مذاکره بازگشته‌اند و برای ساخت یک فیلم در این مجموعه به توافق رسیده‌اند.

در این فیلم جدید که استودیو مارول کمپانی دیزنی تهیه‌کنندگی آن را برای کمپانی سونی بر عهده خواهد داشت، «تام هالند» مجددا بازیگر نقش اصلی است و استفاده از «جان واتس» که ساخت دو قسمت قبلی «مرد عنکبوتی» را بر عهده داشته نیز محتمل‌ترین گزینه برای کارگردانی قسمت جدید است که تاریخ اکران ۱۶ جولای ۲۰۲۱ برای آن اعلام شده است.

همچنین بر اساس این قرارداد جدید، شخصیت «مرد عنکبوتی» در پروژه آینده کمپانی مارول نیز حضور خواهد یافت.

در سال ۲۰۱۵ این دو کمپانی بزرگ هالیوودی به توافقی بی‌سابقه دست یافتند و در ادامه نه تنها دو فیلم موفق «مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه» و «مرد عنکبوتی: دور از خانه» ساخته شد، بلکه حق استفاده از شخصیت «مرد عنکبوتی» که در اختیار سونی بود به کمپانی دیزنی داده شد و این شخصیت به یکی از نقش‌های اصلی فیلم‌های ابرقهرمانی استودیو مارول دیزنی تبدیل شد.

از سال ۲۰۰۲ تاکنون ۸ فیلم سینمایی بر اساس شخصیت «مرد عنکبوتی» ساخته شده است که به مجموع فروش جهانی بالغ بر ۶.۳ میلیارد دلار رسیده‌اند. «مرد عنکبوتی: دور از خانه» جدیدترین فیلم از این مجموعه بود که از جولای امسال اکران شد و به فروش ۱.۱۳ میلیارد دلاری به پرفروش‌ترین فیلم این مجموعه تبدیل شد.

«مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه» نیز در سال ۲۰۱۷ اکران شد و با بودجه ۱۷۵ میلیون دلاری در نهایت ۸۸۰ میلیون دلار فروخت.

منبع:ایسنا

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.