آیت الله علوی گرگانی عنوان کرد؛

حجت‌الاسلام روحانی در جهت خدمت‌رسانی به مردم محروم از هیچ تلاشی فروگذار نکردند/پیام تسلیت آیت‌الله علوی گرگانی در پی درگذشت حجت‌الاسلام روحانی

آیت الله علوی گرگانی گفت:حجت‌الاسلام روحانی در مدت عمر بابرکت خود در جهت خدمت رسانی به مردم محروم و زحمتکش سیستان و بلوجستان از هیچ تلاشی فروگذار نکردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،پیام تسلیت حضرت آیت‌الله علوی گرگانی به مناسبت درگذشت حجةالاسلام و المسلمین آقای حاج شیخ عبدالرضا روحانی رحمت‌الله علیه به این شرح است:

بسمه‌تعالی

قال الامام علی علیه السلام «العلماء باقون ما بقی الدهر»

خبر درگذشت عالم زحمتکش و متخلق زبدة الاعزة و الافاضل حضرت حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج شیخ عبد الرضا روحانی موجب تألم گردید.

این عالم بزرگوار در مدت عمر بابرکت خود درراه خدمت به معارف اهل‌بیت علیهم السلام و مراجع عظام تقلید کوشا بوده و در جهت خدمت رسانی به مردم محروم و زحمتکش استان سیستان و بلوجستان و برخی مناطق دیگر و احداث بیمارستان و مجتمع‌های خدماتی و فرهنگی از هیچ تلاشی فروگذار نکردند.

اینجانب این ضایعه مولمه را در درجه اول به محضر امام زمان علیه السلام و رهبری معظم انقلاب و مراجع عظام تقلید همچنین به بازماندگان و آقازادگان گرامی لاسیما حضرت حجة الاسلام آقای حاج شیخ جواد روحانی تسلیت گفته و علو درجات آن مرحوم را از خداوند مسئلت مینمایم و برای بازماندگان صبر و اجر جمیل را آرزو میکنم.

انتهای پیام/ح

آیت‌الله علوی گرگانی درگذشت حجت‌الاسلام روحانی را تسلیت گفت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار