معاون سازمان راهداری خبر داد:

روکش آسفالت ۳۴۰ کیلومتر از راه‌های منتهی به مرز مهران، شلمچه، چذابه

مطاعی گفت: برای بهبود و ارتقای وضعیت رویه محور‌های منتهی به مرز‌های خروجی روکش آسفالت ۳۴۰ کیلومتر انجام شده است.

روکش آسفالت ۳۴۰ کیلومتر از راه‌های منتهی به مرز مهران، شلمچه، چذابهبه گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،  به نقل از سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، حیدر مطاعی معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه نگهداری راه و ابنیه فنی و ایمن سازی مسیر‌های منتهی به پایانه‌های مرزی گفت: پیش بینی می‌شود با حضور شبانه روزی راهداران در این مسیرها، سفری توام با ایمنی، نظم، روانی تردد و آرامش برای زائران در پیش رو باشد.

او افزود: برای بهبود و ارتقای وضعیت رویه محور‌های منتهی به مرز‌های خروجی، این سازمان نسبت به بهسازی، لکه گیری یا روکش آسفالت حدود ۳۴۰ کیلومتر از راه‌های منتهی به مرز مهران، شلمچه، چذابه و خسروی اقدام کرده است.


بیشتر بخوانید:تأسیس معاونت راه‌های روستایی و فرعی در سازمان راهداری


مطاعی بیان کرد: همچنین برای عبور و مرور ایمن زائران، عملیات ایمن سازی محور‌ها از قبیل خط کشی، نصب و تجدید علایم ایمنی به طول بالغ بر ۲۳۵۰ کیلومتر در مسیر‌های یاد شده، انجام شده است.

معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همچنین افزود: عملیات روکش آسفالت در محورها، بر اساس درصد خرابی رویه راه‌ها انجام شده است به نحوی که در برخی از محور‌ها که سطح آسیب دیدگی کمتر وجود داشته است، عملیات لکه گیری اجرایی شده است و در صورت پیشرفت خرابی رویه راه، نسبت به انجام عملیات روکش آسفالت اقدام شده است؛ همچنین عملیات بازسازی علایم و نصب جداکننده‌ها به ویژه در مقاطعی که احتمال بروز تصادفات رخ به رخ بیشتر است، اجرا شده است.

مطاعی اظهار کرد: تلاش همکاران ما بر این بوده است که سطح سرویس مناسبی برای زائران ایجاد شود و با هموار ساختن مسیر تردد زائران سرور و سالار شهیدان، سفری ایمن و توام با آرامشی را پیش رو داشته باشند.

انتهای پیام/

بهبود و ارتقای وضعیت رویه محور‌های منتهی به مرز‌های خروجی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار