عزیزی: مسابقات گلف قهرمانی کشور دچار تغییراتی شده است

رئیس فدراسیون گلف گفت: مسابقات گلف قهرمانی کشور در سال جاری با تلفیق شدن رده‌های سنی برگزار می‌شود.

عزیزی: مسابقات گلف قهرمانی کشور دچار تغییراتی شده است

حمید عزیزی رئیس فدراسیون گلف در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: مسابقات گلف قهرمانی کشور امسال با اجرای تغییراتی همراه است و از آن جمله می‌توان به تلفیق رده‌های سنی مختلف اشاره نمود. در مسابقات پیش رو رده سنی ۱۸ تا ۵۵ سال آقایان را باهم یکی کردیم که مطابق با استاندارد‌های بین المللی رقابت‌ها برگزار شوند. نزدیک به ۱۲۰ شرکت کنند از تاریخ ۱۲ تا ۱۵ مهر ماه در ورزشگاه انقلاب با یک دیگر به رقابت می‌پردازند.

حساسیت رقابت‌ها افزایش بیشتری داشته است

او تصریح کرد: اکنون که رده سنی ۱۸ تا ۵۵ سال را بایکدیگر تلفیق کردیم، سطح رقابت‌ها حساسیت بیشتری پیدا کرده است که به نظر شاهد رقابت‌های نزدیکی در مسابقات امسال خواهیم بود. یک مسئله دیگری که برای ما اهمیت داشته این است که همه استان‌ها را برای حضور در این رویداد تشویق کنیم تا شاهد مشارکت حداکثری باشیم.


بیشتر بخوانید: تیم حفاری در لیگ برتر گلف کشور قهرمان شد


حمیدی افزود: سال‌های گذشته از هر استان کشور چهار نماینده در این رقابت‌ها شرکت می‌کردند که امسال با توجه به تطبیق رده‌های سنی اجازه دادیم از هر استان ۶ نماینده در جام گلف حضور یابد. هدف ما این بوده که با افزایش تعداد شرکت کنندگان فرصت‌های بیشتری را بین ورزشکارانمان توزیع کنیم و حساسیت این تقابل را بالا ببریم.

برگزاری جام مینی گلف چهره‌ها در دستور کار فدراسیون است

رئیس فدراسیون گلف در ادامه اظهار داشت: جام مینی گلف اصحاب رسانه و جامعه ایثارگر را چندی پیش در سال جاری برگزار کردیم و اکنون در صددیم تا مسابقه‌ای برای چهره‌های ورزشی و هنری برگزار کنیم. فدراسیون ما در حوزه‌های مختلف نیاز به تقویت دارد و اکنون نیاز جدی به حمایت اصحاب رسانه داریم چرا که ورزش گلف و مینی گلف برای جذب ورزشکار، تماشاچی و حتی حامی مالی نیاز به شناخته شدن بیشتر در فضای عمومی دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار