لحظه وحشتناک سقوط پل روگذر ۱۴۰ متری در تایوان + فیلم

سقوط یک پل روگذر ۱۴۰ متری در تایوان روی تعدادی قایق ماهیگیری موجب مفقود و زخمی شدن حدود ۲۵ نفر شد.

لحظه وحشتناک سقوط پل روگذر ۱۴۰ متری در تایوان + فیلم///به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئویی که به تازگی منتشر شده است لحظه وحشتناک فروریختن یک پل روگذر شهری را در کشور تایوان به تصویر می‌کشد. در این حادثه که صبح روز سه شنبه رخ داد بیش از  ۲۰ نفر زخمی و ۶ نفر نیز مفقود شدند. این پل روگذر روی قایق‌های ماهیگیری که در پایین پل توقف کرده بودند، سقوط کرد.

ویدئوی منتشر شده لحظه فروریختن و سقوط یک خودروی نفتکش را به داخل رودخانه نشان می‌دهد. در این ویدئو مشاهده می‌شود راننده این خودروی نفتکش پیش از رسیدن به انتهای پل با فروریختن آن با کامیون به داخل رودخانه سقوط می‌کند. این کامیون نفتکش پس از سقوط از ارتفاعی معادل یک ساختمان شش طبقه، غرق شعله‌های آتش شد.  

همچنین سقوط پل روگذر روی سه قایق ماهیگیری موجب پرتاب ماهیگیران به داخل رودخانه شد. پس از این حادثه ۱۰ ماهیگیر نجات یافتند، اما تعداد ۶ نفر از آن‌ها هنوز پیدا نشده‌اند. احتمال می‌رود ماهیگیران مفقود شده در زیر لاشه‌های قایق‌های ماهیگیری گرفتار شده باشند. همه ماهیگران مهاجران خارجی بودند و جستجو‌ها برای پیدا کردن افراد مفقود شده ادامه دارد.

گفتنی است؛ هنوز علت دقیق فروریختن این پل روگذر ۱۴۰ متری که در سال ۱۹۹۸ در منطقه ییلان تایوان ساخته شده بود مشخص نیست. گفته می شود وقوع طوفان در شب قبل از حادثه موجب تضعیف پل شده است.

انتهای پیام/

لحظه فروریختن پل حین عبور کامیون نفتکش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۷ ۱۰ مهر ۱۳۹۸
کابلهای مهار ابتدا از هم گسیختگی داشتند.
آخرین اخبار