صوفی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران:

مشارکت در انتخابات نظر اکثر اصلاح طلبان است

فعال اصلاح طلب گفت: افرادی که معتقد به تحریم انتخابات هستند در بین اصلاح طلبان دیده نمی‌شوند یا در اقلیت محض به سر می‌برند.

/////علی صوفی فعال سیاسی اصلاح‌ط‍لب در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌هاگروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به برخی اظهارات درباره تحریم انتخابات توسط اصلاح طلبان گفت: افرادی که معتقد به تحریم انتخابات هستند در بین اصلاح طلبان دیده نمی‌شوند یا در اقلیت محض به سر می‌برند. باید گفت که نظر غالب و حتی لیدر اصلاح طلبان همواره مشارکت در انتخابات است و فقط بر سر بستن لیست اختلاف نظر وجود دارد.

او ادامه داد: به بیانی دیگر ارائه لیست در انتخابات تابع حضور کاندیداهای اصلاح طلب در انتخابات خواهد بود و این بحث غالب است؛ یعنی حضور مردم در انتخابات توصیه می‌شود ولی ارائه لیست توسط اصلاح طلبان در هر شرایطی امکان پذیر نیست اما باز هم باید تا نظر قطعی شورای عالی سیاستگذاری منتظر بمانیم.

صوفی افزود: در وضعیت فعلی اصلاح طلبان در صدد هستند که از روش گذشته خود ( لیست دادن در هر شرایطی) فاصله بگیرند زیرا آن زمان هدف اصلی آنها قدرت بود و می‌خواستند قدرت را از سلطه عده‌ای را که درک اداره کشور را ندارند بگیرند و صرفا این هدف برایشان مقدس بود و اینکه جایگزین آن افراد تندرو، اصلاح طلبان یا اصولگرایان معتدل باشند تحت شعاع هدف اصلی آنها قرار گرفته بود.

فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: در حال حاضر هم واکنش‌ اصلاح طلبان نسبت به انتخابات متفاوت است یعنی عده ای معتقدند که اگر کاندیدا نداشته باشیم بهتر است کلا در انتخابات شرکت نکنیم و عده دیگری هم معتقدند در هر شرایطی باید در انتخابات شرکت کرد؛ البته نظر قاطع در جریان اصلاحات این نظر است که در هر شرایطی باید در انتخابات شرکت کرد اما ارائه لیست بستگی به وجود کاندیدهای اصلاح طلب دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار