حذف قبوض کاغذی منجر به کاهش هزینه‌های اجتماعی مردم می‌شود

معاون مالی و تدارکاتی شرکت مخابرات ایران منطقه اصفهان گفت:حذف قبوض کاغذی به لحاظ مباحث زیست محیطی و صرفه جویی اقتصادی مزایای بسیاری را به همراه دارد و منجر به کاهش هزینه‌های اجتماعی مردم می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،کمال عسگری معاون مالی و تدارکاتی شرکت مخابرات ایران منطقه اصفهان امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: حذف قبوض کاغذی به لحاظ مباحث زیست محیطی و صرفه جویی اقتصادی مزایای بسیاری را به همراه دارد و منجر به کاهش هزینه‌های اجتماعی مردم می‌شود.

او با بیان اینکه با اطلاع رسانی انجام شده مبنی بر حذف قبوض کاغذی از ابتدای مهرماه سال جاری، مشترکان همکاری خوبی با مخابرات داشته اند، گفت: در حال حاضر ۱۰۰ درصد مشترکان تلفن ثابت از طریق درگاه‌های الکترونیکی صورتحساب خود را دریافت می‌کنند.

عسگری به دیگر مزایای حذف قبوض کاغذی اشاره و تصریح کرد: خوشبختانه با این اتفاق میزان وصولی‌های مخابرات نیز روند بسیار خوبی پیدا کرده به طوری که در بخش وصول مطالبات در جایگاه نخست کشور قرار داریم.

او اظهار کرد: مشترکانی که برای نخستین بار صورتحساب خود را به صورت غیرحضوری پرداخت کنند، می‌توانند با ارسال کد رهگیری به سامانه ۳۰۰۰۱۳۱۱۳۵ از جوایز ارزنده‌ای که به قید قرعه به مشترکان اهدا می‌شود، برخوردار شوند.

انتهای پیام/م

 

حذف قبوض کاغذی مخابرات اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.