توسط امیر سرتیپ حاتمی صورت گرفت؛

اعطای نشان مدیریت به وزیر راه و شهرسازی به عنوان چهره ماندگار صنعت هوایی کشور

در مراسمی با حضور وزیر دفاع و مدیران ارشد صنایع هوایی کشور از محمد اسلامی به عنوان چهره ماندگار صنعت هوایی کشور تجلیل شد.

اعطای نشان مدیریت به وزیر راه و شهرسازی به عنوان چهره ماندگار صنعت هوایی کشوربه گزارش  حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در بیست و دومین سالگرد تاسیس سازمان صنایع هوایی نیرو‌های مسلح، در مراسمی با حضور امیر حاتمی، وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح و جمعی از مدیران صنایع هوایی و هوانوردی، از محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی به عنوان چهره ماندگار صنعت هوایی کشور تجلیل شد.

در این مراسم همچنین از ۹ نفر دیگر از پیشکسوتان صنعت هوایی کشور که نقش برجسته‌ای در تولید هواپیما، بالگرد، پهپاد و تعمیر و نگهداری هواگرد‌های کشور داشته اند، توسط وزرای راه و شهرسازی و دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح و مدیرعامل صنایع هوایی ایران تجلیل به عمل آمد.

گفتنی است اسلامی، از سال ۱۳۷۴ تا سال ۱۳۸۲ به عنوان مدیرعامل شرکت هواپیماسازی ایران (هسا) به خدمت مشغول بوده و نقش مهمی در توسعه سامانه‌های هوایی و دفاعی کشور داشته است. وی همچنین از سال ۱۳۸۸ در شورای عالی هواپیمایی کشوری حضور دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار