فرمانده ناجا در مراسم غبارروبی مزار شهدا:

مرزبانان با چشمان تیزبین از مرز‌های کشور حراست می‌کنند/ ایران جزء ۵ قدرت دفاعی جهان است

سردار اشتری با بیان اینکه قدرت دفاعی کشور در منطقه بی نظیر است، گفت: ایران جزء ۵ کشور قدرتمند در امور دفاعی است.

مرزبانان با چشمان تیزبین از مرز‌های کشور حراست می‌کنند/ ایران جزء ۵ قدرت دفاعی جهان استبه گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی در مراسم غبارروبی مزار شهدا به مناسبت بزرگداشت هفته ناجا که امروز (پنجشنبه ۱۱ مهرماه) برگزار شد، ضمن تبریک هفته ناجا گفت: امسال با شعار «نیروی انتظامی امین مردم» مراسم بزرگداشت هفته ناجا آغاز کردیم و اولین روز این هفته را از حرم بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران آغاز کردیم.

وی با اشاره به بیعت مجدد خود با آرمان‌های امام راحل و شهدا افزود: راه شهدا را با فرمان فرمانده کل قوا ادامه خواهیم داد.

فرمانده نیروی انتظامی گفت: به تعبیر رهبر انقلاب، کارکنان نیروی انتظامی مجاهدان فی سبیل الله هستند، ایشان فرمودند که شما مورد مقبول مردم و حافظ نظم و امنیت و رکن اساسی آن در کشور هستید.

سردار اشتری تصریح کرد: نیروی انتظامی وظیفه برقراری امنیت، آرامش و نظم‌ در جامعه را بر عهده دارد، مرزبانان ما با چشمان تیزبین از مرز‌ها حراست می‌کنند و در تمام جاده‌ها، شهرها، روستا‌ها پلیس حضور دارد.

ارائه سالیانه ده‌ها خدمت به مردم از سوی نیروی انتظامی

فرمانده ناجا گفت: سالیانه ده‌ها خدمت به مردم از طرف ناجا ارائه داده می‌شود، بالاترین نعمت، نعمت امنیت است؛ به برکت شهدای عزیز و رهنمود‌های مقام معظم رهبری و همت نیرو‌های مسلح این حفظ امنیت و ثبات در منطقه پا برجا خواهد بود.

وی افزود: قدرت دفاعی کشور در منطقه بی نظیر است، جمهوری اسلامی جزء پنج کشور قدرتمند در امور دفاعی است.


بیشتر بخوانید: ارائه خدمات ترخیص خودرو به شهروندان در هفته ناجا/ زوار ایرانی و غیرایرانی اربعین از کدام مرزهای کشور خارج شوند؟


سردار اشتری تصریح کرد: روحیه مجاهدت گانه و ایثار توانسته مشکلات کشور را حل کند، ایستادگی در جبهه مقاومت در یمن، سوریه، عراق و لبنان در امتداد خون شهدای دفاع مقدس است، یک شهید ما متعلق به یک خانواده نیست، شهید بزرگواری که دو روز گذشته در ناجا به شهادت رسید و تمام شهدایی که در بهشت زهرا(س) آرمیده‌اند متعلق به یک خانواده و کشور نیستند، بلکه متعلق به تمام جهان بشریت و آزادی خواهان هستند.

وی افزود: در یمن با کمترین تجهیزات و امکانات در مقابل کشوری مانند عربستان که دست پرورده آمریکا است، با روحیه جهادی گردان گردان نیرو‌های عربستانی اسیر می‌شوند.

فرمانده ناجا گفت: از مرز چذابه و شلمچه بازدید و مشاهده کردیم که با عشق به زوار اربعین خدمت می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار