آموزش اتصال کنترلر PS4 و Xbox به آیفون

یکی از قابلیت‌های اضافه شده به گوشی‌های اپل در iOS 13 امکان اتصال کنترلر کنسول‌های PS4 یا Xbox One به گوشی‌های اپل است.

آموزش اتصال کنترلر PS4 و Xbox به آیفونبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در iOS 13 شرکت اپل قابلیت‌های زیادی را به گوشی‌های خود اضافه کرد که از مهم‌ترین قابلیت‌های اضافه شده به گوشی‌های آیفون می‌توان به اضافه شدن حالت تیره اشاره کرد. یکی دیگر از مواردی که در iOS 13 به گوشی‌های اپل اضافه شده است و تاکنون حرف زیادی درباره آن زده نشده، امکان اتصال کنترلر کنسول PS4 یا کنسول Xbox One به گوشی‌های iPhone یا تبلت‌های iPad است. به این ترتیب کاربران دستگاه‌های دارای سیستم عامل iOS 13 می‌توانند از کنترلر کنسول خود برای اجرای بازی‌ها استفاده کنند که باعث راحتی بسیار زیاد گیمرها هنگام بازی با گوشی خواهد شد.

از آنجایی که گیمرهای کنسولی نیز عادت دارد از کنترلر کنسول خود در اجرای بازی‌ها استفاده کنند، امکان استفاده از کنترلر در بازی‌های موبایلی برای آن‌ها یکی از بهترین خبرهاست چرا که گیمرها دیگر نیازی ندارند با صرف وقت زیاد به کنترل بازی از طریق دکمه‌های لمسی عادت کنند. اما بسیاری از کاربارن گوشی‌های آیفون هنوز از مراحل فعال کردن کنترلر روی موبایل خود آگاهی ندارند و نمی‌دانند برای فعال کردن کنترلر چه مراحلی را باید انجام دهند.

آموزش اتصال کنترلر PS4 و Xbox به آیفون

گام اول برای فعال سازی کنترلر کنسول PS4 نگه داشتن دکمه PS و دکمه Share در کنترلر به صورت همزمان است که با این کار بلوتوث کنترلر فعال خواهد شد. در کنترلر کنسول Xbox One نیز برای فعال سازی بلوتوث باید دکمه‌‌های Xbox و Connect به صورت همزمان نگه داشته شوند.


بیشتر بخوانید: تبلت و تلفن هوشمند تاشو مایکروسافت معرفی شد


پس از فعال سازی بلوتوث کنترلر کاربر باید به بخش تنظیمات گوشی وارد شده و به قسمت بلوتوث مراجعه کند که در این هنگام نام کنترلر او باید در فهرست دستگاه‌های نزدیک گوشی وجود داشته باشد؛ با انتخاب نام کنترلر که در فهرست دستگاه‌های نزدیک گوشی آمده است، گوشی به سرعت با کنترلر ارتباط برقرار کرده و در دسته‌های کنسول PS4 رنگ بالای دسته تغییر می‌کند و در کنترلر Xbox  نیز لوگوی ایکس باکس روشن خواهد شد.

انتهای پیام/

اتصال کنترلر کنسول‌ها به گوشی‌های آیفون

برچسب ها: فناوری ، اپل ، ps4
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.