رونمایی مایکروسافت از Pro 7 ،Surface Laptop 3 و Pro X + تصاویر

تمام اطلاعاتی که توسط مایکروسافت از Pro 7 ،Surface Laptop 3 و Pro X پس از رونمایی آن‌ها منتشر شده است.

رونمایی مایکروسافت از Pro 7 ،Surface Laptop 3 و Pro X + تصاویربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در طی مراسم سالانه مایکروسافت، امسال این شرکت از سه محصول جدید با سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ به همراه یک قلم باریک سرفیس رونمایی کرد. دستگاه‌های مورد نظر عبارتند از Surface Laptop 3، Surface Pro 7 و Surface Pro X که همه آن‌ها توانسته‌اند توجه زیادی به سمت خود جلب کنند.

Surface Laptop 3

می‌توان گفت که ویژگی‌های ظاهری این دستگاه به طور کلی بدون تغییر مانده، اما نسبت به پیشینیان خود چند تغییر کلیدی کرده است. برای مثال جنس محل قرارگیری دست روی صفحه کلید برای استراحت مچ، اکنون یک گزینه است و به صورت استاندارد روی همه مدل‌ها نیست. در عوض اکنون در این بخش به عنوان یک جنس استاندارد از آلومینیوم استفاده می‌شود. این دستگاه همراه پورت Type-C که مدت‌های زیادی منتظر آن بودیم عرضه می‌شود. همچنین این شرکت ادعا می‌کند باتری این دستگاه در کمتر از یک ساعت به ۸۰ درصد می‌رسد.

رونمایی مایکروسافت از Pro 7 ،Surface Laptop 3 و Pro X + تصاویر

دستگاه Surface Laptop 3 در دو اندازه ۱۳.۵ و ۱۵ اینچی عرضه شده و هر دو آن‌ها دارای نسبت صفحه نمایش به بدنه ۳:۲ هستند. تفاوتی که این دو دستگاه با یکدیگر دارند این است که نسخه ۱۳.۵ اینچی دارای پردازنده نسل ۱۰ اینتل است، اما در مدل دیگر از تراشه AMD Ryzen جدید استفاده شده است. با این حال، این شرکت اشاره کرده است که پردازنده‌ها سیلیکون‌های سفارشی Ryzen Surface Edition هستند.

قیمت اولیه برای مدل‌های ۱۳ و ۱۵ اینچی به ترتیب ۹۹۹ دلار و ۱۱۹۹ دلار است.


بیشتر بخوانید: تبلت و تلفن هوشمند تاشو مایکروسافت معرفی شد 


Surface Pro 7

این مدل از محصولات جدید مایکروسافت نیز به درگاه Type-C مجهز شده است و علاوه بر آن یک قلم قدرتمند Surface Pen نیز در این دستگاه وجود دارد که ویرایش در Word و Excel را بسیار آسان‌تر می‌کند. زیرا تشخیص دست خط بخش دیگری از این پکیج است. به غیر از این موارد، در واقع Surface Pro 7 یک Surface Pro 6 با بروزرسانی‌های داخلی است که در آن از جدیدترین پردازنده‌های تلفن همراه اینتل استفاده شده است. همچنین صفحه نمایش ۱۲.۳ اینچی این دستگاه دارای نسبت ۲:۳ است.

رونمایی مایکروسافت از Pro 7 ،Surface Laptop 3 و Pro X + تصاویر

قیمت اولیه برای پیکربندی Core i3 ۴/۱۲۸ گیگابایت ۷۴۹ دلار است.

Surface Pro X

دستگاه Surface Pro X دقیقاً مانند Surface Pro 7 یک تبلت همه کاره با صفحه کلید قابل جدا شدن است، اما از یک تراشه سفارشی کوالکام به نام Surface SQ1 بهره می‌برد. این محصول جدید دارای یک صفحه نمایش ۱۳ اینچی با حاشیه‌های بسیار نازک است و یک قلم Surface Slim در ترکیب آن وجود دارد. کل این دستگاه دارای وزنی کمتر از ۸۰۰ گرم است. این محصول با قیمت ۹۹۹ دلار از ۵ نوامبر در دسترس خواهد بود.

رونمایی مایکروسافت از Pro 7 ،Surface Laptop 3 و Pro X + تصاویر

انتهای پیام/

مایکروسافت از جدیدترین سرفیس‌های خود رونمایی کرد

برچسب ها: فناوری ، مایکروسافت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار