در شهریورماه ۹۸؛

۶۷ نفر در سوانح رانندگی خوزستان جان باختند

رییس پلیس راه خوزستان گفت: در شهریورماه امسال، ۶۷ نفر در سوانح رانندگی در جاده‌های استان جان خود را از دست داده اند که این رقم بسیار بالایی است.

سرهنگ رضا دولتشاهی رییس پلیس راه خوزستان درخصوص حوادث رانندگی در استان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: در ۶ ماهه اول امسال تعداد تلفات جاده‌ای در حد یک یا نفر کاهش یافته، اما بازهم از نظر عددی رقم بالایی است.

او افزود: در شهریورماه امسال حدود ۶۷ نفر در سوانح رانندگی جاده‌های خوزستان جان خود را از دست داده اند، به عبارتی دیگر روزانه بیش از ۲ نفر در استان بر اثر سوانح جاده‌ای جان باختند که این آمار برای استان آمار بسیار بالایی است.

سرهنگ دولتشاهی تصریح کرد: اگرچه از نظر جرحی و خسارتی نسبت به مدت مشابه پارسال کاهش نشان می‌دهد، اما این تعداد کشته بر اثر حوادث رانندگی زیاد است و نیاز به تامین امکانات برای بهبود این وضعیت احساس می‌شود.

خستگی، خواب آلودگی و سرعت غیرمجاز عامل تصادفات جاده‌ای

این مقام مسئول اظهار داشت: بیش‌ترین تلفات جاده‌ای در محور اهواز-اندیمشک رخ می‌دهد و پس از آن محور اهواز-آبادان در رتبه بعدی قرار دارد.

رییس پلیس راه استان خوزستان بیان کرد: مهم‌ترین عواملی که باعث وقوع تصادفات جاده‌ای می‌شوند، خستگی و خواب آلودگی ناشی از استراحت نکردن، اجتناب از خواب کافی و همچنین سرعت غیرمجاز است.

انتهای پیام/گ

برچسب ها: پلیس راه ، ترافیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.