شکری: بازی پرسپولیس و شهر خودرو ۶ امتیازی است/ مشهد پتانسیل یک تیم فوتبال دیگر در لیگ برتر دارد

مربی سابق تیم فوتبال شهر خودرو مشهد گفت: بازی ۶ امتیازی است و هر کدام از تیم‌ها که نتیجه نگیرند از کورس مدعیان قهرمانی عقب می‌افتند.

رمضان شکری مربی سابق تیم فوتبال شهر خودرو در گفت وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره ارزیابی اش از بازی پرسپولیس و شهرخودرو اظهار کرد: این بازی ۶ امتیازی است و هر کدام از تیم‌ها که نتیجه نگیرند از کورس مدعیان قهرمانی عقب می‌افتند و فکر می‌کنم بازی تحت تاثیر شرایط قرار بگیرد و کار برای ۲ تیم سخت شود.

او ادامه داد: پرسپولیس در مشهد خودش میزبان است، چون هواداران زیادی در این شهر دارد و استادیوم امام رضا هم زیبا است و همه تیم‌ها دوست دارند در این ورزشگاه بازی کنند و تنها نکته مثبتی که تیم شهر خودرو دارد این است که بعد از ۲ هفته نتیجه نگرفتن در لیگ برتر توانست در جام حذفی برابر نساجی مازندران پیروز شود و شرایطش از لحاظ روحی و روانی مناسب است. در مجموع بازی‌های همانند این دیدار که خاص و ویژه هستند پیش بینی اش سخت است و بازی مشکلی برای هر ۲ تیم  می‌شود.


بیشتر بخوانید: ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل شهر خودرو


حمایت مسئولان مشهد از شهر خودرو کم نظیر بوده است 

شکری بیان کرد: اگر شهر خودرو می‌خواهد خصوصی بماند باید در بازی‌های لیگ برتر نتیجه بگیرد چرا که سطح توقعات بالا بردند و مردم انتظار دارند که این تیم مشهدی را بالای جدول ببینند به همین علت کار شهر خودرویی‌ها سخت است. شورای شهر و شهرداری مشهد  از تیم شهر خودرو خیلی حمایت کردند و شاید در این چند سال گذشته کم نظیر بوده است که از یک تیم فوتبال حمایت کرده باشند.‌

مربی سابق شهر خودرو گفت: امیدوارم  حمایت‌ها باعث شود که ما در مشهد یک تیم دیگر داشته باشیم، چون مشهد پتانسیل یک تیم فوتبال دیگر هم دارد  و انتظار می‌رود از مسئولان شورای شهر که این همت کنند و یک تیم لیگ یکی را حمایت کنند تا به لیگ برتر بیاید  چرا که مشهد به جزء شهر خودرو تیمی ندارد و پشتوانه‌ای برای تیم‌های فوتبالش نیست. در سال‌های گذشته تیم‌هایی همانند ابومسلم، سیاه جامگان و پیام بودند و مشهد  ۲، ۳ تیم در فوتبال داشته است، اما اکنون هیچ تیمی جزء  شهر خودرو ندارد.


بیشتر بخوانید: آمار جالب پرسپولیس مقابل شهرخودرو


انتهای پیام/  

آخرین اخبار پیش از دیدار پرسپولیس - شهر خودرو

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار