مدیر کل حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه ؛

با بازگشایی مرز خسروی آمادگی انتقال زوار راداریم

مدیر کل حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: هیچ مشکلی برای جابه جایی زوار نداریم و ناوگان حمل و نقل در مرز خسروی مستقر هستند و در صورت بازگشایی انتقال زوار صورت می پذیرد.

با بازگشایی مرز خسروی آمادگی انتقال زوار را داریممدیر کل حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه در گفت و گو با  خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، گفت: هیچ مشکلی برای جابه جایی زوار نداریم و ناوگان حمل و نقل در مرز خسروی مستقر هستند و در صورت بازگشایی انتقال زوار صورت می پذیرد.

کرمی با بیان اینه مرز خسروی از روز گذشته بسته شده است گفت: زواری که در مرز خسروی بودند با ناوگان حمل و نقل به مرز مهران منتقل شدند و این آمادگی را داریم که از پایانه های کرمانشاه در مرز و استان کرمانشاه زوار را به مرز مهران منتقل کنیم.


او ادامه داد: تعدادی زائران از شب گذشته در مرز خسروی بودند که با ناوگان حمل و نقل عمومی به مرز مهران منتقل شدند.

او بیان کرد: هم اکنون مرز خسروی از طرف عراقی بسته شده ولی پیگیری ها برای بازگشایی مرز خسروی ادامه دارد و امیدواریم که به زودی این مرز برای تردد زوار باز شود.

کرمی گفت: امکانات لازم  و مناسبی در پایانه مرز خسروی برای  تردد زوار  وجود دارد و با بازگشایی دوباره مرز خسروی جابه جایی زائران انجام می شود.

انتهای  پیام/ز

 

انتقال زوار مرز خسروی به مرز مهران 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار