امام جمعه یزد:

اجرای بیانیه گام دوم انقلاب یک رسالت دینی و انقلابی است

امام جمعه یزد گفت: اجرایی شدن بیانیه گام دوم انقلاب در ابعاد مختلف یک رسالت دینی و انقلابی و موجب عزت و اقتدار نظام اسلامی است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، آیت الله محمد رضا ناصری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر یزد گفت: اجرایی شدن بیانیه گام دوم انقلاب در ابعاد مختلف یک رسالت دینی و انقلابی و موجب عزت و اقتدار نظام اسلامی است. 

 او افزود: مسئولان اجرایی با همکاری مردم و نخبگان برای اجرایی شدن مفاد بیانیه گام دوم انقلاب که از سوی مقام معظم رهبری تدوین شده است باید بیش از گذشته تلاش کنند.

آیت الله ناصری ادامه داد: توجه به موازین شرعی، جوانان، حفظ وحدت، روحیه انقلابی و مدیریت جهادی از ابعاد اصلی این بیانیه است که باید در عمل اجرا شود.

امام جمعه یزد با اشاره به اینکه یکی از توطئه‌های دنیای استکباری که نیرو‌های نخبه و تحصیل کرده  را با ترفند‌های مختلف به ترک وطن تشویق کنند، تصریح کرد: مسئولان و خانواده‌ها همواره مواظب اهداف نظام سلطه و آمریکا علیه ایران و جوانان  فداکار باشند.

نماینده، ولی فقیه در استان یزد به اهمیت فعالیت‌های فرهنگی و علمی در حوزه‌ها و دانشگاه‌ها اشاره کرد و بر تلاش جدی در این زمینه از سوی مسئولان تاکید نمود.

او گفت: عزت این کشور در گرو پایبندی به دین و ارزش‌های انقلابی است و قطعا آمریکا و اروپا نمی‌توانند به ما کمک کنند بلکه هدف آن‌ها شکست نظام است.

آیت الله ناصری  با اشاره به درپیش بودن اربعین حسینی گفت: پیاده روی بزرگ اربعین فقط زیارت نیست، بلکه حرکت به سوی خدا و عشق الهی است.

او افزود: این همایش بزرگ، مسیر عزت، کرامت و قرب خداست و هر کسی باید به اندازه توان خود کمک و یاریگر این اجتماع بزرگ باشد.

آیت الله ناصری با اشاره به سیاست‌های کلی نظام، نقش دانشگاه‌ها در مقابل هجوم نقشه‌های دشمن را بسیار تاثیرگذار دانست و گفت: عدالت خواهی و مطالبه گری منطقی از مسئولان از اولویت‌های اصلی دانشگاه‌ها در تربیت دانشجویان به شمار می‌رود.

انتهای پیام/ی

خطبه های نماز جمعه یزد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار