برتری یک بر صفر، حداقل نتیجه‌ای بود که می‌توانستیم کسب کنیم

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: برتری یک بر صفر، حداقل نتیجه‌ای بود که می‌توانستیم کسب کنیم.

برتری یک بر صفر، حداقل نتیجه‌ای بود که می‌توانستیم کسب کنیمبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بوشهر، جواد نکونام پس از برتری یک بر صفر تیم فوتبال فولاد خوزستان مقابل شاهین شهرداری بوشهر ابیان کرد: شناخت کافی را از حریف داشتیم. باید از بچه‌های فولاد تشکر کنم که در این هوای گرم و شرجی، به پیروزی رسیدند.

او افزود: مطابق آنالیزی که داشتیم، می‌دانستیم بازی سختی در پیش داریم، به ویژه در خط دفاعی، چون شاهین در ضدحملات خطرناک است.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان ادامه داد: ما در این مسابقه توانستیم بازی را کنترل کنیم و فرصت‌های خوبی به دست آوردیم. برتری یک بر صفر، حداقل نتیجه‌ای بود که می‌توانستیم کسب کنیم.

نکونام عنوان کرد: تیم ما امروز خوب بازی کرد و روز خوب‌مان را پشت سر گذاشتیم. تیم ما استحقاق زدن گل‌های بیشتر را داشت.

او  در مورد تیم شاهین شهرداری بوشهر گفت: تیمی که از لیگ دسته اول به لیگ برتر می‌آید، کار خیلی سختی دارد و شرایط برابری با سایر تیم‌ها ندارد. ویسی کار سختی در پیش دارد و امیدوارم این دوست خوبم در ادامه کار موفق باشد.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان درباره عملکرد تیم خودش تصریح کرد: همان‌طور که دیدید، تیم ما خیلی راحت موقعیت به دست می‌آورد و راحت هم از دست می‌دهد.

نکونام گفت: فولاد در تمام نقاط زمین خیلی خوب بازی کرد. ما هیچ موقعیتی به حریف ندادیم و توانستیم این تیم را کنترل کنیم. امیدوارم به روند خوب خود ادامه دهیم.

انتهای پیام/م

تیم ما خیلی راحت موقعیت به دست می‌آورد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.