برگزاری سمینار «توسعۀ ژئوپارک‌ها در ایران: از نظریه تا عمل» به مناسبت روز جهانی گردشگری

سمینار «توسعه ژئوپارک‌ها در ایران: از نظریه تا عمل» به مناسبت بزرگداشت روز جهانی گردشگری و به همت گروه مدیریت جهانگردی دانشگاه علامه طباطبائی برگزار می‌شود.

به گزارش حوزه میراث و گردشگری  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، محمود ضیائی دبیر  سمینار «توسعه ژئوپارک‌ها در ایران: از نظریه تا عمل» چگونگی برگزاری این سمینار را تشریح کرد و گفت: پیرو تفاهم‌نامۀ همکاری‌های مشترک علمی-آموزشی دانشگاه علامه طباطبائی با دانشگاه گیسن آلمان، کارگاه آموزشی «چالش های مدیریت ژئوپارک‌ها در منطقه قفقاز، خاورمیانه و شمال آفریقا» در  اردیبهشت ماه امسال در آلمان برگزار شد.
این عضو هیئت علمی گروه مدیریت جهانگردی دانشگاه افزود: دانشجویانی از مقاطع تحصیلات تکمیلی به سرپرستی استادانی از دانشگاه‌های علامه‌طباطبائی، تهران، شهید بهشتی، مازندران و خوارزمی فرصت مشارکت در این کارگاه آموزشی را داشتند.

ضیائی بیان کرد: در راستای اجرایی کردن مرحلۀ دوم  تفاهم‌نامه همکاری‌های مشترک علمی-آموزشی دانشگاه علامه طباطبائی با دانشگاه گیسن آلمان، پروفسور آندریاس دیتمن به همراه تعدادی از همکاران و دانشجویان انستیتوی جغرافیای آن دانشگاه، سفری علمی-تحقیقاتی به ایران خواهند داشت.

در این مرحله سمیناری علمی، کارگاه آموزشی و همچنین سفر علمی به ژئوپارک‌ جهانی قشم برنامه ریزی شده است.

او ادامه داد: سمینار «توسعه ژئوپارک‌ها در ایران: از نظریه تا عمل» روز یکشنبه ۱۴ مهرماه امسال در  سالن اجتماعات دانشکده مدیریت و حسابداری دانشگاه علامه طباطبائی برگزار می‌شود.

ضیائی گفت:  حضور عموم علاقه‌مندان در سمینار«توسعه ژئوپارک‌ها در ایران: از نظریه تا عمل» آزاد است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار