واژگونی خودرو قاچاق انسان حادثه آفرید /۱۰نفر کشته ومجروح شدند

مدیر مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی زاهدان گفت: واژگونی خودرو تویوتاحامل اتباع افاغنه در محور خاش - سراوان ۹نفر مجروح و یک کشته برجای گذاشت.

واژگونی خودرو قاچاق انسان حادثه آفرید /۱۰نفر کشته ومجروح شدندراشدی مدیر مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی زاهدان در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت:  در پی واژگونی خودرو تویوتاحامل اتباع افاغنه در محور خاش - سراوان قادراباد ۹نفر مجروح و یک نفر کشته شد.

او افزود: این حادثه در ساعت ۲۲:۵۰ دیشب رخ داد بلافاصله تیم های امدادی به محل اعزام شدند.

راشدی افزود: مجروحین پس از اقدامات درمانی اولیه با ۴ دستگاه آمبولانس (دشت رباط، سه راهی، گشت سراوان، نوراباد پسکوه) به بیمارستان امام خمینی (ره) خاش منتقل شدند.

او ادامه داد: قاچاق سوخت و اتباع بیگانه از جمله مهمترین معضلات حوزه حمل و نقل سیستان و بلوچستان است که سالانه تعدادی زیادی از افراد را به کام مرگ می‌کشاند.

خودرو‌های حامل موادسوختی قاچاق و اتباع بیگانه که بسیاری از آن‌ها پلاک ندارند و یا پلاک‌هایشان را با گِل و رنگ مخدوش می‌کنند و رانندگان آن‌ها نیز تخصص لازم در سرعت را ندارند معمولا واژگون می‌شوند یا با خودرو‌هایی که از طرف مقابل در حرکت هستند برخورد می‌کنند.

این قبیل خودرو‌ها پس از حادثه دچار آتش سوزی می‌شوند که راننده و سرنشین این خودرو‌ها و یا خودرو‌های مقابل با بدترین شکل ممکن در آتش می‌سوزند و جان می‌سپارند.

انتهای پیام/ع

تصادف خونین در محور خاش

برچسب ها: حوادث ، اورژانس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار