اختصاصی/

نقص فنی پرواز قشم ایر به مقصد نجف برطرف شد + فیلم

کاشانی گفت: نقص فنی پرواز قشم ایر به مقصد نجف برطرف شده و تیم پروازی در حال برطرف نارضایتی مسافران هستند.

نقص فنی پرواز قشم ایر به مقصد نجف برطرف شده است + فیلمبه گزارش خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، طبق اخبار دریافتی، پرواز قشم ایر از مسیر تهران_نجف بعد از تاخیر ۴ ساعته هنوز پرواز نکرده است.

به گفته مسافران این پرواز قرار بود این هواپیما ساعت ۸ صبح پرواز کند اما هواپیما بعد از تیک آف حرکت نکرد و خلبان اعلام نقص فنی کرد و بعد از گذشت ۳ ساعت پرواز انجام نشده و اجاره خروج به مسافران به دلیل جایگزین کردن یه هواپیما دیگر داده نشده است.

در همین رابطه کاشانی مدیر روابط عمومی شرکت فرودگاهی امام خمینی در گفت وگو با خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه نقص فنی پرواز قشم ایران به مقصد نجف برطرف شده است گفت: خلبان این پرواز در هنگام تیک آف نقص فنی پرواز را متوجه شد و بلافاصه به پرواز را نگه داشت.
بیشتر بخوانید: سانحه قطار تهران_زاهدان تروریستی نبوده است/ خروج ۳۳ هزار نفر از مرز مهران در روز گذشته

او ادامه داد: بلافاصله مشکل و نقص فنی هواپیما برطرف شده و هم اکنون هواپیما آماده پرواز است.

کاشانی با اشاره به اینکه برخی مسافران به دلیل ایجاد نقص فنی و تاخیرات این پرواز احساس نارضایتی داشته اند افرود: به دلیل اینکه مشکل نقص فنی برطرف شده بنابراین هواپیما جایگزین نمی شود و هم اکنون تیم فنی پرواز در حال برطرف کردن نارضایتی مسافران است و به زودی پرواز انجام می شود.
 


انتهای پیام/
 

تاخیر ۴ ساعته پرواز شرکت هواپیمایی قشم ایر از تهران_نجف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار