انتقال آخرین دستاوردهای پزشکی و علم روز در کنگره جهانی قلب رضوی

رئیس انجمن قلب و عروق ایران گفت: کنگره جهانی قلب رضوی فرصتی برای انتقال علم روز و آخرین دستاورد‌های پزشکی دنیا به متخصصان داخلی است.

انتقال آخرین دستاوردهای پزشکی و علم روز در کنگره جهانی قلب رضوی

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،  فریدون نوحی رئیس انجمن قلب و عروق ایران گفت : خوشبختانه به لحاظ نیروی انسانی و تجهیزات در شرایط خوبی قرار داریم، اما طبیعی است در شرایطی که تحریم‌های سنگین بر کشور اعمال شده، نتوانیم مثل گذشته تجهیزات خود را به روز کنیم.

او تصریح کرد: درمان بیماران قلبی و عروقی در سطح بالایی در حال انجام است و نشان می‌دهد که تحت هر شرایطی کشور پیش‌بینی و اقدامات لازم را انجام داده است.

رئیس انجمن قلب و عروق ایران گفت: پیشرفت‌های کشور در زمینه قلب و عروق در سال‌های اخیر بسیار چشمگیر بوده و همچنان در حال رشد است،  در حال حاضر هیچ گونه تفاوتی در زمینه درمان، پیشگیری و سطح علمی بیماری‌های قلبی عروقی میان ما و دیگر کشور‌ها وجود ندارد.
 
نوحی افزود : افرادی که در زمینه پزشکی فعالیت دارند، همواره و بدون توجه به مسائل سیاسی برای تبادل موضوعات علمی به دیگر کشور‌ها سفر می‌کنند، همچنین کشور ما بیش از ۱۵۰ هزار پزشک متخصص دارد که درصد کمی از آنان به سایر کشور‌ها مهاجرت می‌کنند و بیشتر این افراد پس از مهاجرت با اطلاعات و دانش جدید به کشور باز می‌گردند و نگرانی برای این مسئله وجود ندارد.

او تصریح کرد : خوشبختانه متخصصان و دست اندرکاران علمی ابتکار و تجربیات جدیدی از خود داشتند و سعی کرده‌اند با کسب دانش جدید آن را در اختیار مردم کشور قرار دهند.
 
انتهای پیام//م.ی
 

پیشرفت چشمگیر توان داخلی در زمینه قلب و عروق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.