در اختتامیه‌ی چهل ودومین دوره مسابقات ملی قرآن کریم در اصفهان، بانوان برتر رشته‌های قرائت ترتیل و حفظ ۱۰ جزء معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، نفرات برتر رشته‌های ترتیل و حفظ ۱۰جزء در چهل ودومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در بخش بانوان معرفی شدند.
در اختتامیه رشته‌ی قرائت ترتیل بخش بانوان، فرزانه کلانی از استان خراسان رضوی، ندا مرادی از استان تهران و پرنیان عصابخش از استان تهران موفق به کسب رتبه‌ی ممتاز شدند و همچنین سنا منبوهی از استان خوزستان و معصومه صهبایی از استان خراسان رضوی رتبه عالی این رشته‌ی قرآنی را از آن خود کردند.

در اختتامیه رشته حفظ ۱۰ جزء بخش بانوان شرمین خانمحمدی از استان هرمزگان، زینب امیله از استان کهگیلویه وبویراحمد، رقیه خزعلی زاده از استان خوزستان رتبه عالی را از آن خود کردند؛ و همچنین طاهره مرادی از استان کرمانشاه، عاطفه ابراهیمی از استان البرز، مریم نصیری از استان خراسان رضوی و سیده زکیه حسینی از استان بوشهر موفق به کسب رتبه شایسته تقدیر شدند.
مسابقات بخش بانوان در چهل ودومین دوره مسابقات ملی قرآن کریم تا روز جمعه، ۱۹ مهرماه در تالار ابن سینا دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ادامه دارد.
 
 
انتهای پیام/ش
 

در اختتامیه‌ی چهل ودومین دوره مسابقات ملی قرآن کریم در اصفهان

 
برچسب ها: قرآن ، احکام شرعی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار