شهید قبادپناه عاشق خدمت به مردم بود

فرمانده لشکر 14 امام حسین (ع) اصفهان گفت: شهید قبادپناه عاشق خدمت به مردم بود و عاقبت نیز در راه دفاع از امنیت به فیض شهادت نائل شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،محمد هاشم‌پورفرمانده لشکر ۱۴ امام حسین (ع) دیروز در مراسم یادواره شهید آبروی محله شهید علی‌اکبر قبادپناه از شهدای مدافع حریم وطن در شهرضا اظهار داشت: شهید قبادپناه عاشق خدمت به مردم بود و عاقبت نیز در راه دفاع از امنیت به فیض شهادت نائل شد.

فرمانده لشکر ۱۴ امام حسین (ع) اصفهان با اشاره به این‌که ۲۷ نفر از لشکر امام حسین (ع) در حادثه تروریستی زاهدان به شهادت رسیدند، افزود: این پاسداران انقلاب اسلامی تنها به دلیل دفاع از نظام و انقلاب اسلامی شهید شدند تا مردم در داخل کشور امنیت داشته باشند.

هاشم‌پور با بیان این‌که دشمن از بدو انقلاب با حربه‌ها و دسیسه‌های مختلف سعی در تضعیف نظام و ایجاد اختلاف بین مردم و مسؤولان را داشته است، گفت: انقلاب اسلامی در طول چهل سال گذشته از یک نهال کوچک به یک درخت تنومند تبدیل شده است به همین دلیل دشمنان از انتشار افکار انقلابی در دنیا می‌ترسند.

فرمانده لشکر ۱۴ امام حسین (ع) با تأکید بر این‌که امروز مدیون زحمات و جان‌فشانی‌های شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم هستیم و این شهدا سرمایه‌های عظیم این کشور هستند، تصریح کرد: خانواده معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان حق زیادی بر گردن ما دارند، آن‌ها اسوه‌هایی از صبر و استقامت هستند که در میدان نبرد حضور یافتند تا این انقلاب استوار بماند.

او با تأکید بر ادامه راه شهدا و حفظ فرهنگ و ایثار و شهادت در جامعه، بیان کرد: امروز حوادثی نظام اسلامی را دچار چالش می‌کند بنابراین همه وظیفه داریم در مقابل این حوادث ایستادگی کنیم.

هاشم‌پور با بیان خاطراتی از شهید قبادپناه عنوان کرد: شهید قبادپناه در این مأموریت در دفترچه خاطرات خود نوشته بود «پایان مأموریت، خداحافظ» به او الهام شده بود که شهید می‌شود، این آخرین مأموریت او در زندگی بود.

انتهای پیام/م

 

مراسم یادواره شهید آبروی محله شهید علی‌اکبر قبادپناه

برچسب ها: سپاه پاسداران ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۴ ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۱
دم شهدا گرم
Iran (Islamic Republic of)
عاشق سید
۲۲:۰۴ ۱۷ آذر ۱۳۹۸
خدا رحمتش کند و سر سفره حضرت زهرا سلام الله علیها میهمان باشند