طوفان شن و خاک در شرق کرمان

رییس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: برای امروز وزش باد نسبتا شدید، گرد وخاک به همراه طوفان شن در شرق استان پیش بینی می‌شود.

طوفان شن و خاک در شرق کرمانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حمیده حبیبی، رییس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان با اشاره به اینکه آسمان استان صاف تا کمی ابری است گفت: وزش باد نسبتا شدید و طوفان شن در شرق پدیده غالب استان کرمان امروز است.

او افزود: با توجه طوفان شن وخاک در شرق استان رانندگانی که قصد تردد از محور‌های شرقی را دارند از شرایط جاده‌ها با خبر باشند

حبیبی با اعلام اینکه سالمندان، بیماران قلبی و کودکان از رفتن به فضای باز خو داری کنند اظهار کرد: در بعد ازظهر وزش باد نسبتا شدید و گردخاک را در مناطق شمالی استان داریم.

رییس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: در جنوب غرب استان امروز ناپایداری‌های به صورت رگبار پراکنده در ارتفاعات پیش بینی می‌شود.

او افزود: در حالی که عنبرآباد، قلعه گنج و ریگان در ۲۴ ساعته گذشته با ۳۴ درجه سانتیگراد، گرم‌ترین روز را پشت سر گذاشته اند لاله زار با ۴ درجه سانتیگراد خنک‌ترین نقطه استان به ثبت رسیده است.

حبیبی حداقل دمای امروز شهر کرمان را ۱۲ درجه‌ی سانتیگراد اعلام و تصریح کرد: امروز دمای کرمان در گرم‌ترین ساعات به ۲۹ درجه سانتیگراد می‌رسد.

انتهای پیام/س


حداقل دمای امروز شهر کرمان

برچسب ها: هواشناسی ، آلدگی هوا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار