جا به جایی زائران اربعین با چهارهزار و ۶۰۰ دستگاه اتوبوس

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان گفت: چهار هزار و ۶۰۰ دستگاه اتوبوس به جا به جایی زائران اربعین در مرزهای شلمچه و چذابه اختصاص یافته است.

  به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،غلامعباس بهرام نیا مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان روز دوشنبه گفت:علاوه بر ظرفیت های حمل و نقل در استان خوزستان ، ۱۰ استان معین نیز از ۲۴ تا ۲۹ مهرماه برای جا به جایی و انتقال زائران کربلا ، خوزستان را یاری می کنند.

او ادامه داد: به منظور تسریع در جا به جایی زائران هماهنگی شده تا اتوبوس به تعداد کافی در ۲ مرز شلمچه و چذابه مستقر شود.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان گفت: به منظور کاهش بار ترافیک در مسیرهای منتهی به مرز مهران بخشی از زائران کربلا در مسیر بازگشت به مرز مهران ، راهی اندیمشک می شوند تا از اندیمشک به استان های خود منتقل شوند که در این راستا امکانات لازم از جمله  اتوبوس به تعداد کافی پیش بینی شده است.

بهرام نیا افزود: امیدواریم با برنامه ریزی ستاد اربعین استان و همکاری همه دستگاههای اجرایی خوزستان زائران اربعین در کمترین زمان ممکن جا به جا شوند.

او گفت: امسال به منظور روان سازی عبور زائران از گذرگاه شلمچه تعداد گیت های ورود و خروج زائران در مرز شلمچه افزایش یافته است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان پیشرفت فیزیکی احداث گیت های ویژه اتباع خارجی  در شلمچه را تاکنون ۷۵ درصد بیان کرد و گفت: این پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیارد ریال به پیشرفت ۷۵ درصدی رسیده و مابقی پروژه اعم از پارکینگ محوطه و تکمیل ساختمان اداری بعد از پایان مراسم اربعین حسینی به اتمام می رسد.

انتهای پیام/ د

جابجایی زوار اربعین حسینی در مرزهای خوزستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.