میلیاردر‌ها هر کدام به نحوی اطرافیانشان را با دارایی خود غافلگیر می‌کنند، اما در این میان دست و دلبازی سرمایه‌دار روسی بسیار عجیب به نظر می‌رسد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ایگور ریباکوف میلیارد روسی در یک مرکز تجاری در سن پترزبورگ با شمارش معکوس مبلغ ۲۰ هزار دلار را در هوا پخش و حاضرین در مرکز را با دست و دلبازی خود غافلگیر کرد.

او برای توجیه کار خود گفت که پس از سود در یک سرمایه‌گذاری بزرگ تصمیم گرفت تا سهمی از این پول را در هوا پخش کند تا هر کس که خواست از این پول‌ها برای خود جمع‌آوری کند.

او در حال حاضر با داشتن یک میلیارد و سیصد میلیون دلار جایگاه ۷۸ را در لیست ثروتمندان روسیه دارد.


انتهای پیام/


پرواز تعداد زیادی اسکناس در مرکز خریدی در روسیه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
احمدی
۱۱:۰۹ ۱۷ مهر ۱۳۹۸
تو این مواقع (همین که مثلا پول تو هوا میریزن یا از بالای ساختمون بلندی یاروی سر عروس وداماد و... ، ) یه اشتباهی که مردم میکنن اینه که پولهائی را که تو هوا معلق هستن را میخوان بگیرن .که آخر هم چتدتا بیشتر نمیتونن بگیرن . اما اگه از روی زمین جمع کنن دهها برابر میتونن اسکناس بردارن!!
Germany
محقق کسب درآمد ارزهای دیجیتال
۰۲:۰۲ ۱۷ مهر ۱۳۹۸
احتمال زیاد در زمینه ارزهای دیجیتال ، سود کلانی به دست آورده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۶ ۱۶ مهر ۱۳۹۸
واقعا این افراد لیاقت سرمایه دار بودن دارند خدا روزبه روز بیشتر بیهش بدهد .یک فامیل هم ما داریم سرمایه داره ولی وقتی 1000تومان به یک نیازمند می دهد دستش می لرزد
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۲:۵۴ ۱۶ مهر ۱۳۹۸
اگه توی ایران این اتفاق میفتاد فکر کنم صدها کشته و زخمی می دادیم. هر کس هر چند تا دور و برش بود برداشت بدون اینکه پا رو خرخره بقیه بزاره
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۱:۴۵ ۱۶ مهر ۱۳۹۸
کاش من اونجابودم
Iran (Islamic Republic of)
احمدی
۱۱:۰۴ ۱۷ مهر ۱۳۹۸
اگه من بودم مطمعنم از اونهمه اسکناس حتی یه دونه اسکناسش هم به من نمیرسید . اما اگه یه آجر از بالای برج پائین می افتادتو اینهمه جمعیت مستقیم میخورد تو مغز من !(همون ضرب المثل قدیمی).
Iran (Islamic Republic of)
هموطن
۱۱:۲۰ ۱۶ مهر ۱۳۹۸
بازهم دمش گرم که اینجوری یک مقدار دلاربین هموطنان خودش پخش می‌کند. این کار هم یک نوع کمک انسان دوستانه است. بعضی ها خیلی تعصب به خرج ندهند. چون انجام چنین کاری جربزه میخاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۱ ۱۶ مهر ۱۳۹۸
سرمایه داران حق کارکر و غیره را نخورند
کسی نیاز به پول کثیف اونا نداره
Iran (Islamic Republic of)
باران
۱۳:۳۸ ۱۶ مهر ۱۳۹۸
اگه واقعا حق و حقوق کارگران ب عدالت بدهند و اونا رو در سودشون شریک کنن دیگه اینقد بله ولخرجی بی مورد نیاز نیس اونم معلوم نیس حضار واقعا نیاز دارند یا نه !!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۲ ۱۶ مهر ۱۳۹۸
یک زمانی آدم محتاج یک دلار پوله با زحمت شبانه روزی یکدفعه میشی میلیاردر دیگه میبینه همه نیازهات برطرف شده تازه متوجه میشی از نیازت بیشتر پولداری که باید اینجوری بریزی هوا چون دیگه اصلا به پول فکری نمیکنی.
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۸:۴۶ ۱۶ مهر ۱۳۹۸
چقدر برای اونها همه چیز حساب کتاب دارد.
کدام سرمایه گذار در ایران جرات دارد اینگونه بین مردم بیاد و پول بریزد؟
فرهنگسازی.
India
x
۰۹:۲۲ ۱۶ مهر ۱۳۹۸
کدام فرهنگ؟! فرهنگ مفت خوری و کسب درآمدهای میلیاردی هنگفت از حاصل دست رنج کارگر و تولید کننده؟! تا تمام مردم مجذوب ثروت و مکنت بشوند و هدفشان در زندگی بشود ثروت؟! فرهنگ آرزوی آمریکایی!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۵ ۱۶ مهر ۱۳۹۸
فرهنگ؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
باران
۱۳:۴۲ ۱۶ مهر ۱۳۹۸
آقای محمد
فرهنگ درست طبق عدالت هس
اگه ثروتمندان به موقع حق و حقوق دیگران رو بدن انباشتگی ثروت موجب نمیشه اینقد راحت از پول شون بگذرن و بدون هدف ولخرجی کنن این حضار آیا همشون نیازمند هس ک این سرمایه دار پول پخش میکنه ؟! حالا شما در پخش این پول عدالت می بینید ؟؟!!!
آخرین اخبار