نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری؛

درمان بیماران روستای چنارمحمودی در اولویت قرار دارد

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت: درمان بیماران و جلوگیری از گسترش بیماری در روستای چنارمحمودی شهرستان لردگان در اولویت قرار دارد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حجت الاسلام محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد امروز دوشنبه ۱۵ مهرماه ۹۸ به مناسبت سالروز سفر مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) به این استان و مسائل اخیر لردگان به این شهرستان سفر کرد.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری در مصلای شهر لردگان، درمان بیماران مبتلا به اچ‌ای وی در روستای چنارمحمودی را اولویت اصلی مسئولان مربوطه اعلام کرد و گفت: در حال حاضر، درمان و پیشگیری از گسترش این بیماری مورد توجه قرار دارد.

حجت الاسلام نکونام با اشاره به اینکه این عارضه درمان پذیر است افزود: وزارت بهداشت و درمان باید تمام ظرفیت و امکانات لازم را برای درمان عالمانه و محققانه مردم چنارمحمودی در این روستا متمرکز کند.

او از مسئولین خواست، عاملین و مسببین این اتفاق را شناسایی کنند و چنانچه کوتاهی صورت گرفته شفاف سازی و با متخلفین برخورد قاطع گردد.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری در این سفر یک روزه ضمن حضور در نشست شورای تأمین، از دفتر امام جمعه و فرمانداری شهرستان لردگان دیدن کرد.

همچنین جمعی از معتمدین و متنفذین روستای چنار محمودی با  نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد دیدار و مشکلات و مسائل خود را  مطرح و خواستار پیگیری و رسیدگی شدند.

انتهای پیام/خ

سفر نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری به شهرستان لردگان

برچسب ها: وزارت بهداشت ، درمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار