فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: با همکاری دستگاه‌های اجرایی تردد زائران از مرز مهران در کوتاه‌ترین زمان ممکن صورت می‌گیرد.

تردد زائران از مرز مهران در کوتاه‌ترین زمان ممکن صورت می‌گیرد

سردار نورعلی یاری فرمانده انتظامی استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،گفت: در حال حاضر ورود و خروج زائران از پایانه مرزی مهران روان است و تردد در کوتاه‌ترین زمان ممکن صورت می‌گیرد.

او اظهار کرد: طبیعی است که وظیفه دیگر دستگاه‌ها مانند نیروی انتظامی نیست و در ساعت مشخص اقدامات خود را انجام داده و تلاش آن‌ها ۲۴ ساعته نیست، اما نیروی انتظامی جهت برقراری امنیت، آرامش و عبور و مرور زائران به صورت شبانه روزی در تلاش است.

یاری با اشاره به رضایتمندی زائران از نحوه خدمت و برخورد پلیس ادامه داد: پلیس با استفاده از تمام امکانات و به کارگیری حداکثری نیرو‌ها در جهت روان سازی مسیر‌ها و ایجاد سفری بی دغدغه برای زائران از هیچ گونه تلاشی دریغ نمی‌کند.

او بیان کرد: دغدغه اصلی ما برای زائران در حوزه راه‌ها، پر پیچ و خم بودن مسیر‌های استان است و در جهت پیشگیری از تصادفات و تلفات جاده‌ای با استفاده از کمک‌های مالی، معنوی و قدم‌های خوب دولت در تمام نقاط حادثه خیز منتهی به مرز مهران با استفاده از نیرو‌های کاردان و فعال، دوربین‌های مدار بسته و علائم هشدار دهنده مسیر‌ها را به صورت کامل پوشش داده ایم.

انتهای پیام/ ن

تردد زائران اربعین از مرز مهران در کوتاه ترین زمان ممکن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.