مدیر کل راه و شهرسازی اردبیل:

باند دوم محور گرمی – بیله‌سوار احداث می‌شود

مدیر کل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: باند دوم محور گرمی – بیله‌سوار با ۱۸۰ میلیارد تومان برآورد اولیه احداث می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، محبوب حیدری، مدیر کل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: احداث باند دوم محور گرمی – بیله‌سوار که مجوز احداث این مسیر گرفته شده و برآورد ما ۱۸۰ میلیارد تومان برای عملیاتی کردن این پروژه است.

او اظهار کرد: این پروژه در مرحله مناقصه برای انتخاب پیمانکار است و ظرف ۳۰ تا ۴۰ روز آینده با انتخاب پیمانکار عملیات اجرایی آن شروع می‌شود.

عضو شورای برنامه‌ریزی استان اردبیل با بیان اینکه باند دوم محور پارس‌آباد – سربند نیز با انتخاب دو پیمانکار با پیشرفت خوبی در حال اجراست گفت: بزرگراه اردبیل – مشگین‌شهر با تلاش دو پیمانکار کارخانه آسفالت از دو مسیر به سرعت در حال انجام است به طوری که در سفر رئیس جمهور ۲۵ کیلومتر از این مسیر نیز به بهره‌برداری خواهد رسید.

حیدری افزود: هرچند وضعیت تامین منابع مالی در کشور برای اجرای پروژه‌های عمرانی سخت و دشوار شده، اما با عنایت استاندار اردبیل و تلاش و پیگیری رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و نمایندگان استان منابع مالی خوبی برای پروژه‌های راهسازی تامین شده است.

او در مورد آخرین وضعیت پروژه بهسازی و آسفالت محور مشگین‌شهر – قینرجه نیز تصریح کرد: این پروژه که نقش مهمی در توسعه مشگین‌شهر دارد امسال ۲.۵ کیلومتر از آن احداث و عملیات آسفالت‌ریزی آن انجام می‌شود که تاکنون یک کیلومتر آسفالت شده و تا پایان فصل کاری به صورت کامل در ۲.۵ کیلومتر احداث و آسفالت‌ریزی را در این مسیر شاهد خواهیم بود.

انتهای پیام/ح

بهسازی و آسفالت محور مشگین‌شهر – قینرجه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.