تردد اتوبوس‌ها از پایانه مرزی چذابه آزاد است

فرماندار دشت آزادگان گفت: طبق مذاکره با کشور عراق، اتوبوس‌های دربستی که دارای شرایط از پیش اعلام شده هستند، می‌توانند از مرز چذابه تردد داشته باشند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حمید سیلاوی فرماندار دشت آزادگان با اشاره به اینکه تردد کامیون‌های حمل بار‌های صادراتی در مرز چذابه ممنوع شد گفت: طبق مذاکره با کشور عراق، اتوبوس‌های دربستی که دارای شرایط از پیش اعلام شده هستند، می‌توانند از مرز چذابه تردد داشته باشند، اما به علت نبود زیر ساخت‌های لازم اجازه عبور و مرور خودرو‌های شخصی از کلیه مرز‌ها داده نشد.

او افزود: روز گذشته ۱۰ اتوبوس دربستی وارد مرز چذابه شدند که با انجام کار‌های گمرکی ۲ اتویوس شب گذشته از مرز عبور و هشت اتوبوس امروز تردد می‌کنند.

سیلاوی بیان داشت: زائران اربعین که با خودرو‌های شخصی خود به مرز سفر می‌کنند از پارکینگ‌های تعیین شده استفاده کنند چراکه در صورت پارک خودرو‌ها در دیگر مکان‌ها با یدک کش به پارکینگ منتقل می‌شوند.

فرماندار دشت آزادگان تصریح کرد: پارکینگ‌ها از سوی مامور مورد تایید نیرو انتظامی و دوربین‌ها چک می‌شوند و خودرو‌ها از ابتدای ورود بیمه می‌شوند.

این مقام مسئول گفت: ۹۰ هکتار پارکینگ با ظرفیت بالغ بر ۷۲ هزار هکتار آماده است و پارکینگ‌های اضطراری نیز آماده باش هستند.

او اظهار داشت: برقراری امنیت چه داخل کشور و چه در مرز عراق مهمترین هدف ما است و همچنین جلسات شورای تامین و کمیته امنیتی ستاد اربعین به صورت مستمر در حال برگزاری است.

انتهای پیام/م

اتوبوس های حامل زائران از چذابه راهی کربلا شدند

برچسب ها: محرم98 ، اربعین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.