زمان ثبت نام داوطلبان صندلی خراسان شمالی در مجلس خبرگان اعلام شد

ثبت نام از داوطلبان اولین انتخابات میان دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری از ۱۵ آذر ماه امسال به مدت هفت روز در ستاد انتخابات کشور و فرمانداری‌های مراکز استان‌ها انجام خواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،پس از تایید شورای نگهبان، این زمان بندی به پنج استان کشور شامل تهران، خراسان رضوی، خراسان شمالی، فارس و قم ابلاغ شده است تا مطابق آن فرایند‌های اجرایی انتخابات مجلس خبرگان را انجام دهند.

در استان‌های یاد شده مجموعاً شش نماینده برای مجلس خبرگان رهبری انتخاب خواهند شد که از میان آن‌ها استان تهران نیازمند دو نماینده است.

بر اساس این زمان بندی، فرایند اجرایی انتخابات میان دوره‌ای مجلس خبرگان از ۹ آذر شروع می‌شود و تا دوم اسفند ماه امسال که روز برگزاری انتخابات است به مدت ۸۴ روز ادامه خواهد داشت.

ثبت نام از داوطلبان اولین انتخابات میان دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری از پانزدهم آذر ماه امسال به مدت هفت روز در ستاد انتخابات کشور و فرمانداری‌های مراکز استان‌های اشاره شده، انجام خواهد شد.

 آیت ا... «مهمان نواز» نماینده مردم خراسان شمالی در پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری بود که دوم اردیبهشت ۹۷ دعوت حق را لبیک گفت و اسفند امسال نماینده جدید مردم استان در مجلس خبرگان انتخاب خواهد شد.

انتهای پیام/د

اعلام زمان ثبت نام داوطلبان صندلی خراسان شمالی در مجلس خبرگان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.