رئیس بنیاد مستضعفان:

موکب‌های بنیاد مستضعفان به یک‌میلیون زائر اربعین خدمات‌رسانی می‌کنند

رئیس بنیاد مستضعفان گفت: موکب‌های این بنیاد به یک‌میلیون زائر اربعین حسینی مستقر در مرز‌های مهران، خسروی و شلمچه مستقر خدمات‌رسانی می‌کنند.

موکب‌های بنیاد مستضعفان به یک‌میلیون زائر اربعین خدمات‌رسانی می‌کنند

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،پرویز فتاح رئیس بنیاد مستضعفان  از موکب محبان امیرالمؤمنین (ع) سه‌راهی کارزان گفت: در این موکب‌ها سه وعده غذایی صبحانه، نهار و شام و همچنین میان وعده و آب‌معدنی به زائران ارائه می‌شود.

او افزود: ۱۰ میلیون بطری آب‌معدنی، ۲.۵ میلیون بطری شیر و چند میلیون بطری آبمیوه ساخت کارخانه‌های بنیاد مستضعفان در موکب‌ها و انبار‌ها دپو شده و در صورت نیاز امکان تحویل و توزیع در سایر موکب‌ها نیز وجود دارد.

رئیس بنیاد مستضعفان اضافه کرد: در موکب قصر شیرین به خاطر شرایط خاص و تعطیل شدن تردد زائران از ساعت ۱۷ عصر، امکانات اقامت شبانه و در مرز‌های مهران و شلمچه نیز امکان اقامت کوتاه‌مدت برای زائران فراهم است.

او عنوان کرد: موکب‌های این بنیاد در سه مرز مهران، شلمچه و خسروی دارای شرایط مختلفی هستند بطوریکه در مرز مهران از محیط شهری دور است، اما در ۲ مرز دیگر در داخل شهر و نزدیک به مرز‌ها برپاشده و لازم است برای دائمی شدن آن‌ها این شرایط در نظر گرفته شود.

انتهای پیام/ د

خدمت رسانی بنیاد مستضعفان به یک‌میلیون زائر 

برچسب ها: اربعین 98 ، محرم 98
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.