رئیس قرارگاه اربعین مرز مهران:

شرایط اسکان شبانه مسافران اربعین در مرز مهران فراهم‌شد

رئیس قرارگاه اربعین مرز مهران بابیان اینکه شرایط اسکان زائران اربعین در مرز مهران فراهم‌شده است، گفت: مسافران در صورت معطلی برای عبور از مرز می‌توانند شب را در مهران اسکان یابند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، احمد کرمی درباره شرایط مرز مهران و اسکان مسافران، بیان کرد: یکی از سؤالات مردم درباره اربعین این است که آیا می‌توانند در مرز مهران در صورت معطلی، شب را اسکان داشته باشند که در پاسخ باید گفت بله، تمهیدات لازم برای این امر از سوی ستاد اربعین مهران اندیشیده شده است.

او افزود: مساجد، مدارس، محل‌های اسکان و ورزشگاه‌ها، سایت‌های جمعیت هلال‌احمر و سپاه پاسداران در کنار ۷۰ موکبی که در مرز مهران برپاشده‌اند همگی در زمره ظرفیت‌هایی هستند که می‌توانند به زائران خدمات اسکان را در این مرز ارائه کنند لذا مردم نباید نگران اسکان باشند.

رئیس قرارگاه اربعین مرز مهران، بابیان اینکه ظرفیت پذیرایی زائران اربعین در مرز مهران مناسب است، تأکید کرد: موکب‌ها طبق مصوبه ستاد اربعین کشور قرار بود از امروز شروع به دایر شدن کنند که به دلیل ازدحام جمعیت و تعجیل زائران از روز‌های قبل شاهد حضور چند صد هزار نفری عاشقان اباعبدالله الحسین (ع) در مرز مهران بودیم که مسئولان ستاد اربعین تمام تلاش خود را برای خدمات رسانی به این زائران به کار بسته اند.

کرمی با بیان اینکه با دستور استاندار ایلام مایحتاج مورد نیاز برای زائران در مرز مهران طی روز‌های قبل ساماندهی شده است، ابراز کرد: هم اکنون اتوبوس‌های شهری به صورت رایگان مردم را از پایانه برکت به سمت مرز مهران منتقل می‌کنند.

انتهای پیام/پ

 

مرز مهران پذیرای زائران اربعین حسینی

برچسب ها: اربعین ، مرزبانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.