اصفهان دارای بستر مناسبی به لحاظ برخورداری از موقعیت خاص فرهنگ ایثار و شهادت برای ساخت فیلم وسریال با ژانر دفاع مقدس است

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ، عبدالحسینی مدیرکل صدا و سیمای مرکز اصفهان  در بازديد از پشت صحنه تولید تله فیلم "مجنون بی لیلی" و دیدار با عوامل ساخت آن در یکی از محله های اصفهان ، گفت: از ساخت هر پروژه ی تلویزیونی که معرفی کننده ی فرهنگ ، آداب و رسوم اصفهان و اعتقادات مذهبی باشد استقبال می کنیم.


او با اشاره به اینکه در طول چهل سال انقلاب اسلامی، ساخت فیلم با موضوع دوران دفاع مقدس مورد استقبال مخاطبان در دهه های مختلف بوده است گفت: تله فیلم مجنون بی لیلی به مدت 90 دقیقه روایت قصه دو برادر رزمنده دوران دفاع مقدس (مرتضی و مجتبی ) است که سالهاست ازیکدیگرجدا افتاده اند و با پیداشدن پلاک وانگشتر مجتبی در تفحص، ماجرای پر معمای آنان آغاز می شود.


مدیرکل صداوسیمای مرکز اصفهان در ادامه با بیان اینکه تا پایان امسال 3 تله فیلم با ژانر دفاع مقدس تولید و در اولویت پخش از شبکه های سراسری قرار می گیرد گفت: مرکز اصفهان در شش ماه اول سال با ارائه 26 طرح ساخت برنامه به تهران، حائز رتبه اول در بین مراکز کشور شده است که با تولید 50 درصد این طرح ها، اتفاق بزرگی در حوزه های مستند، سریال و نمایش خواهد افتاد.


عبدالحسینی استفاده از ظرفیت های خوب اصفهان را امری ضروری دانست و گفت: با همبستگی و تعامل بیشتر در جهت حفظ و جذب مخاطب بیشتر تلاش خواهیم کرد تا بتوانیم در راستای اهداف سازمانی زمینه ارتقاء کمی و کیفی برنامه های شبکه اصفهان را فراهم کنیم.


او با تاکید براینکه برای ارتباط بیشتر مردم با رسانه ملي بيش از هر زمان باید تلاش کنیم افزود: باید در شبکه های استانی متناسب با فرهنگ آن منطقه، آثارارزشمندی تولید شود، زیرا تلوزیون ابزاری قدرتمند در جهان به شمار می‌رود و می‌تواند بر فرهنگ جوانان تأثیرگذاریِ عمیقی داشته باشد.
تله فیلم مجنون بی لیلی به کارگردانی جهانبخش سلطانی، تهیه کنندگی مجید عکاف زاده، تصویربرداری مجیدمحسنی، صدابرداری مجتبی حبیب اللهی، نویسنده مهردادنیکنام و طرحی از قربان محمد پور هم اکنون درمرحله تصویر برداریست.

 

انتهای پیام/ش

 

بازدید مدیر کل صدا و سیمای مرکز اصفهان از پشت صحنه فیلم مجنون بی لیلی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۸ ۰۱ آذر ۱۴۰۱
سلام
این فیلم واقعا واقعیت داشته
آخرین اخبار