آموزش مهارت رفع آسیب‌های اجتماعی به روحانیون تفرش / گرامیداشت روز کودک در تفرش

کارگاه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی برای روحانیون تفرش برگزار شد.

آموزش مهارت رفع آسیب‌های اجتماعی به روحانیون تفرش / گرامیداشت روز کودک در تفرشبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، کارگاه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و مهارت‌های رفع آسیب‌ها در حوزه‌های اجتماعی، فرهنگی و سیاسی برای روحانیون در دفتر امام جمعه شهرستان تفرش برگزار شد.

در این کارگاه حجت الاسلام مبارک آبادی رییس هیئت نظارت بر انتخابات یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان مرکزی به ارائه راهکار در خصوص مسائل و مشکلات فرهنگی، اجتماعی و سیاسی پرداخت.

کارگاه آموزشی راهنمایی و رانندگی در جهت کاهش آسیب‌های اجتماعی

انتخابات انجمن اولیا و مربیان در آموزشگاه فاطمه الزهرا برگزار شد و به همین مناسبت کارگاه آموزشی در جهت ککاهش آسیب اجتماعی با حضور شمشیری رییس راهنمایی و رانندگی تفرش با محوریت آشنایی علایم و قوانین رانندگی برای اولیا برگزار شد.

گرامیداشت روزکودک در تفرش

مراسم جشن روز جهانی کودک در جوار امامزاده بی بی ستین شهرستان تفرش برگزار شد و کودکان با نقاشی بر سطح ۱۵ متری کاغذ روی دیوار این روز را گرامیداشتند.

فته ملی کودک امسال از ۱۳ تا ۱۹ مهر در مراکز کانون، سازمان‌ها و نهاد‌های مختلف سرا سر کشور برگزار می‌شود و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار کننده برنامه‌های این هفته است.

اسامی روز‌های این هفته شامل: کودک و محیط زیست، میراث فرهنگی و گردشگریِ کودک، صلح، بازی و نشاطِ کودک، رسانه و ارتباطاتِ کودک، کتاب و فرهنگ مطالعه کودک، خانواده و سبک زندگی ایرانی اسلامی می‌شود.

انتهای پیام / ج

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.