نشت یابی بیش از ۳ هزار کیلومتر از خطوط تغذیه و شبکه توزیع گاز در اردبیل

مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل از نشت‌یابی بیش از ۳ هزار کیلومتر خطوط تغذیه و شبکه توزیع گاز این شرکت در شش ماهه نخست امسال خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سردار اسماعیلی، مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل گفت: در شش ماهه نخست امسال بیش از ۳ هزار و ۲۹۲ کیلومتر خطوط تغذیه و شبکه توزیع گاز در سطح استان اردبیل نشت یابی شده است.

او هدف از انجام عملیات نشت یابی را، شناسایی و ثبت نقاطی که نشتی گاز دارند و اطلاع رسانی آن به تیم‌های کنترل و رفع نشتی دانست و افزود: پس از شناسایی موارد نشتی، توسط تیم‌های نشت یابی، موارد نشتی و مخاطره آمیز در اسرع وقت به بهره برداری ناحیه گازرسانی اعلام و واحد‌های مربوطه در سریعترین زمان ممکن نسبت به رفع نشتی اقدام می‌نمایند.

مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل با توجه به لزوم تداوم خدمات گازرسانی و تامین مستمر گاز طبیعی برای مشترکین این مهم را منوط به شناسایی و کنترل نقاط مخاطره آمیز و رفع هرگونه نشتی‌های موردی و احتمالی برشمرد، گفت: حدود ۱۱۰ هزار انشعاب مورد نشت یابی قرار گرفته است.

اسماعیلی در پایان با تأکید بر جدی گرفتن نشت گاز، به مشترکین عزیز توصیه کرد: به منظور حصول اطمینان از عدم وجود نشت گاز، لازم است مشترکین گاز خانگی سیستم‌های لوله کشی گاز داخلی منازل خود را حداقل شش ماه یکبار با کف صابون نشت یابی کنند.

انتهای پیام/ح

حدود ۱۱۰ هزار انشعاب مورد نشت یابی قرار گرفته است

برچسب ها: گازرسانی ، انشعاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.