جزئیات انهدام باند‌های فساد اخلاقی در تهران از زبان رئیس پلیس پایتخت

سردار رحیمی از انهدام باندهای فساد اخلاقی در تهران با رصد اطلاعاتی فضای مجازی خبر داد.

سردار رحیمی گفت: با رصد اطلاعاتی ضربات جدی را به باند‌ها و شبکه‌های فساد اخلاقی در فضای مجازی وارد کردیم.

جزئیات انهدام باند‌های فساد اخلاقی در تهران از زبان رئیس پلیس پایتختبه گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ در همایش آمران به معروف و ناهیان از منکر گفت: امروز نیروی انتظامی در تمام زمینه‌ها به ویژه امر به معروف و نهی از منکر مجری فرامین فرمانده کل قواست و مجاهدانه از اقدامات دشمنان جلوگیری می‌کند.

وی افزود:گزارش شبکه‌های سازمان یافته در زمینه فساد اخلاقی و برکندن حیا از جامعه را مورد بررسی قرار دادیم.

سردار رحیمی با اشاره به اقدامات گرو‌ه‌های مخرب در حوزه عفاف و حجاب گفت: تمام این باند‌ها منهدم شدند، امروز گروه ۸‌مارس، چهارشنبه سفید، نه به حجاب اجباری ریشه کن شده است.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ تصریح کرد: ما پیرو حسین بن علی هستیم که در دقایق پایانی زندگی‌اش با وجود رگبار تیر و سنگ و غیره به قاتلش تذکر داد و وی را امر به معروف و نهی از منکر کرد، پیرو امام خمینی (ره) هستیم که با دست خالی و از مسیر امر به معروف و نهی از منکر یک انقلاب را به پا کرد.

رئیس پلیس پایتخت گفت: از انجام اقداماتی که در راستای مبارزه با بی حجابی و امر به عفاف است، کوتاه نخواهیم آمد، با رویکرد ایجابی و ارشادی در حال فعالیت هستیم، با وجود توهین‌هایی که به ما می‌شود، محکم به کار خود ادامه می‌دهیم.

کاهش ۹۰ درصدی بی حجابی در جامعه

وی افزود: بعد از اجرای طرح یک بالغ بر ۹۰ درصد از بی حجابی در جامعه کاهش پیدا کرده است، دیگر به کرات شاهد کشف حجاب در خودرو‌ها توسط برخی از بانوان نیستیم، به صورت محترمانه و مودبانه به کاشفان حجاب تذکر دادیم و خیلی از افراد پذیرفتند و دیگر این مورد را تکرار نکردند.


بیشتر بخوانید: کاهش ۶۰ درصدی کشف حجاب در خودرو/ رویکرد پلیس امنیت عمومی ارشاد لسانی و غیر برخوردی است


پوشش ۱۱ مال و پاساژ بزرگ در تهران

فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ گفت: ۱۱ پاساژ و مال بزرگ تهران تحت پوشش در طرح ناظر دو قرار گرفته و مورد رصد ما است.

وی افزود: دشمن جنگ تمام عیاری در تمام زمینه‌ها به کشور ما تحمیل کرده است، ما در این مبارزه کوتاه نخواهیم آمد و برای پایمال نشدن خون شهدایمان گام برخواهیم داشت، مسیری که ما انتخاب کردیم را تا آخرین نفس پیش خواهیم برد.

سردار رحیمی گفت: در فضای مجازی با رصد اطلاعاتی ضربات جدی را به باند‌ها و شبکه‌های فساد اخلاقی وارد کردیم که این مسیر تداوم خواهد داشت.

وی با اشاره به افتتاح پاسگاه پلیس راهور در آزادگان‌، افزود: افرادی که حین رانندگی شرب خمر می‌کنند با شدیدترین برخورد پلیس راهور مواجهه خواهند شد و بدانند که انجام این اقدام تبعات سنگینی برایشان در پی خواهد داشت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۹ ۱۹ مهر ۱۳۹۸
حالا انگارهمه مساعلمون حل شده و فقط مونده یه حجاب ..به مساعل مهم تر بپردازین حجابم خود بخود درست میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۰ ۱۸ مهر ۱۳۹۸
بعضی هاشون بی حیا نیستن کمبود دارن فکر می کنند که اگه با نامحرم دست بدن و مشروب بخورن و سیگار بکشن و حجاب نداشته باشن چهار تا نظریه غربی و لغت انگلیسی و فرانسه بلغور کنند باعث میشه مردم کم اطلاع بهشون افتخار بدن و برایشان ارزش خاصی قائل بشن و مورد توجه و احترام قرار بگیرن و این در حالی هستش که از نظر اهل خرد و تفکر و عقلانیت این کارهاشون گناهی زشت و زننده اس و اونا فقط خودشون قشنگ می بینند! به عبارت دیگه" شیطان اعمال زشت انها را در نظرشان آراسته و زیبا جلوه داده و فریبخورده اند"
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۰۰ ۱۸ مهر ۱۳۹۸
باید با این مظاهر فساد برخورد جدی بشه وگرنه این بی بند و بارها از هیچ بی حیایی دریغ نمیکنن .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۲۸ ۱۸ مهر ۱۳۹۸
ای کاش باندهای فساد اقتصادی را از بالاترین رده های کشور متلاشی میکردید آنهم بدون ملاحظه شغل آنها.آنوقت مشکل اخلاقی و طلاق و ...حل میشد.هر وقت مانند پلیس آهنی توانستید اینکار را انجام بدهید بابد آفرین به شما گفت.
Canada
ناشناس
۰۵:۵۹ ۱۸ مهر ۱۳۹۸
خانمهای بد حجاب و بی حجاب .اشخاصی جذب میکنند که اصلا به اخلاق و دین اهمیت نمیدهند .همانطور که در خیابان همدیگر پیدا کردند .در همان خیابان همدیگر را ول میکنند .ازدواج باید با شناخت خانوادگی شروع شود.
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۰۵:۰۰ ۱۸ مهر ۱۳۹۸
باسلام
هیچ کاری در این زمینه نشده
شما شب بیایید دریاچه شهدای خلیج فارس می بینید اوج بی حیایی اینجاست
حجاب که هیچ و....
سردار رحیمی این صحبت ها برای مصاحبه خوب است
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۰۱:۵۶ ۱۸ مهر ۱۳۹۸
خانمهای محترم به این موضوع توجه کنندلطفاچندسال قبل یکی از آشنایان یامن درددلی داشت این طورعنوان کردکه دختری هستم زیباباشغل مناسب وحقوق ماهیانه ثابت اما۲۷سالمه کسی برای ازدواج به خواستگاریم نمیادولی تادلت بخوادپیشنهاددوستی فریب ونیرنگ بهم میشه ازمن پرسیدبه نظرشمامن چه کاری باید انجام بدم تا ازدواج کنم وتشکیل خانواده بدم من در جواب گفتم من خودموجای خواستگارمیزارم اولین گزینه هابرای انتخاب یک همسرخوب اینکه اولادر آینده مادری خوب وپاکدامن والگوباشه برای بچه هام مادری کنه دوم اینکه تمام زیبایی و آرایش کردنش برای شوهرش باشه توی خونه به جزشوهرش هیچ چشم ناپاکی اندام وقدبالای همسرمنونبینه وسوم مایه شخصیت ابرووافتخارمن توجامعه باشه وبالاخره اگرمن بعنوان خواستگاردختری باشم بدنبال چنین گزینه هستم برای ازدواج در جواب من گفت متوجه شدم ازفردای انروزمیدیدم هرروزباصورت شسته بدون آرایش بامغنعه وتیپ خیلی رسمی ومتشخص بیرون وبه سرکارمیرود طولی نکشیدازدواج کردوالان بعدگذشت سالهاخوشبخت شده وداره زندگیشومیکنه .خانمهای محترم بدانند این جاایران است ومخاطب شمامردایرانی است در فرهنگ ماغیرت وتعصب حرف اول را می‌زند اگرقصدشمابااین لباسهای ناجوردیده شدن هست دیده وموردتوجه قرارمیگیرید امازبونم لال به چشم زنهاودخترای بدکاره پس اگرواقعاکه شک ندارم همه شمامتشخص وپاکدامن هستیدخودراباپوشیدن این جورلباسها بدنام نکنید اجازه ندیدمردان حیوان صفت نسب به شمافکرای بدی بکنندیاتحقیربشویداین به مرورزمان شخصیت شمارادگرگون واینده شمارانابودخواهدساخت .وازریشه نابودخواهیدشد در پایان یادی کنم ازمرحوم مشایخی که میگه زیبایی یک درخت گلهاشاخه هاومیوه هاشه اگرریشه شوقطع کنی همشون میخشکند پس مراقب ریشه هامون باشیم .اگربدنبال دلربایی وشوهرمناسب واینده خود هستید سربه زیرباشید
Iran (Islamic Republic of)
نجات
۰۱:۴۳ ۱۸ مهر ۱۳۹۸
به نظر من باید وضعیت پوشاک غربی رسیدگی بشود و با فروشندگان البسه نامتعارف جلوگیری و با ب نامه سازی مناسب از خانواده شروع شود و وضعیت حجاب در سازمانها و ادارات هم رسیدگی شود و از پوشش لباسهای تنگ و چسبان جلوگیری و برای پوشیدن آن جریمه در نظر گرفته شود مصداق آن رعایت نکردن قانون در مسائل رانندگی خواهد بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۶ ۱۸ مهر ۱۳۹۸
محضرهای عقد شده بنگاه این کارا مسولین پیگیری کنید....محضرها رو....مشهد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۴ ۱۸ مهر ۱۳۹۸
تو مشهد هم هست اینها رو هم منحل کن ریسی جان
Canada
ناشناس
۰۰:۲۷ ۱۸ مهر ۱۳۹۸
برای سلامتی جامعه باید تمام سایت ها فیلتر شوند .جایگاه تن فروشی .مواد فروشی .جنایت .قتل و عارت و دزدی .گروگانگیری وووو شده
این سایت ها دست شیطان هم بسته اند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۲ ۱۸ مهر ۱۳۹۸
تاسف برانگیزه که یک زن ایرانی و اصیل و مسلمون اینجوری بخواد ارزش خودش رو بهش لطمه بزنه.
و اینکه 90درصد کم شدن بی ججابی شاید مال توی ماشین باشه اونم ماشین شخصی که جریمه براش درنظر گرفتن وگرنه که مکان ها و وسیله های عمومی که وضعش خیلی خرابه
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۲۳:۵۸ ۱۷ مهر ۱۳۹۸
یک طرحی رو اجرا کنیم تا به پارچه چادری سوبسیدیا یارانه تعلق بگیره تامردم توان خریدآن را داشته باشند.پارچه چادری بصورت وحشتناک افزایش قیمت داشته است.
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۳:۱۵ ۱۷ مهر ۱۳۹۸
خانم هایی که با پوشش نامناسب میان تو خیابون این رو بدونن که مردان جامعه قضاوت خوبی در موردشون نمیکنن. و فکرای خوبی در موردشون ندارن. خوب حالا چرا آدم خودش یه کاری کنه که دیگران فکرای بد در موردش بکنن.
از نظر من که یه مرد هستم خانمهایی که پوشش مناسب‌تر دارن وسنگین و رنگین میان تو خیابون هم زیباترین و هم قابل احترام.
احتمالا نظر خیلی از مردا همین باشه مگر کسایی که قصد سوء استفاده داشته باشن.
من توصیه میکنم که خانمها با پوشش مناسب بیان بیرون و سنگین و رنگین و با غرور راه برن تا بیشتر مورد احترام باشن و البته معنی این غرور تکبر نیست یه غرور زنانه که به هیچ کس اجازه بد نگاه کردن به خودشون ندن.
موفق باشید.
وپوشش مناسب حتی اگر دین رو هم در نظر نگیریم کلا با عنوان انسان هم برای مردا هم برای خانمها چیز خوبی هست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۲ ۱۸ مهر ۱۳۹۸
منم باشماهم عقیده هستم
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ف ت
۲۳:۱۲ ۱۷ مهر ۱۳۹۸
این بی حجابی ها برمیگرد به بی غیرت شدن بعضی ازمردا بلانسبت خیلی ها.تاوقتی ک مرد بی غیرت باشه بعضی زناهم ک ازخداشونه.میگن بی حجابی زن ازبی غیرتی مرداس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۲ ۱۸ مهر ۱۳۹۸
دمت گرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۱ ۱۷ مهر ۱۳۹۸
وقتی دولت چشمشونو به روی مشکلات اقتصادیو اشتغال جوانان میبندن، وضعیت از این بهتر نمیشه!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۰ ۱۷ مهر ۱۳۹۸
چه ربطی داشت؟ اگه یکی وضع اقتصادیش خوب نیود باید قانون گریزی کنه؟ حجاب خوب یا بد قانون رسمی این کشوره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۰ ۱۷ مهر ۱۳۹۸
خیلی ربط داره اگر کمی تفکرتو بکار بگیری میفهمی ربطش کجاست !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۴ ۱۸ مهر ۱۳۹۸
تاشناس 23:20
شما که تفکر کردی به ما بگو ربط بی حجابی با مشکلات اقتصادی چیست ....این بی حجاب ها عمدتا از افراد پولدارجامعه هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۳ ۱۸ مهر ۱۳۹۸
نابقه اگه بي حجابي كني اوضاع اقتصادي بهتر ميشه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۴ ۱۷ مهر ۱۳۹۸
خداوند کسی که بی حجابی رو تبلیغ میکنه هدایت کنه
Canada
ناشناس
۲۰:۱۷ ۱۷ مهر ۱۳۹۸
متاسفانه خانمها با تاثیر از کانالهای معاند من و تو و بی بی سی و امثالم .که خانمها باید قبل از ازدواج برای شناخت بیشتر رابطه داشته باشند .اگر این فرضیه درست است .پس چرا طلاق در آمریکا و اروپا اینقدر زیاد است .اگر ازادی رابطه قبل از ازدواج درسته .پس چرا اینور اب موفق نبوده اند .
Iran (Islamic Republic of)
سید مهدی
۰۹:۴۹ ۱۸ مهر ۱۳۹۸
آمار رسمی و بین المللی رو اگر بررسی بفرمایید متوجه میشید که درصد طلاق در ایران بیش از اروپا و آمریکاست
Canada
ناشناس
۲۰:۱۴ ۱۷ مهر ۱۳۹۸
خانمها فکر میکنند .بخاطر حجاب شوهر گیرشون نمیاید .نه عزیزم .زمان قدیم چونکه خانمها راحت در دسترس نبودند .خانم با قیافه معمولی چند تا خواستگار داشت .از خودتون بپرسید .
اقایان وقتی راحت با شما ارتباط قرار میکنند .چرا ازدواج کنند
مقصر خود خانمهاست و بس
Canada
ناشناس
۲۰:۱۱ ۱۷ مهر ۱۳۹۸
والله خانمهای ایرانی با حجاب زیباتر هستند .هم به قانون احترام گذاشته اند .حالا اگر از قانون حجاب هم راصی نباشند .در تمام دینا به قانون احترام میگذارند حالا خوششون بیاد یا نیاد
Canada
ناشناس
۲۰:۰۸ ۱۷ مهر ۱۳۹۸
تعجب از برخی خانمها میکنم که چطور بازیچه دست این جاسوس و خاین و فتنه مسیح نزاد شده اند .این عجوزه از خانمها مایه گذاشته و حقوق نجومی میگیرد .یعنی اینو درک نمیکنید .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۳ ۱۷ مهر ۱۳۹۸
امیدوارم با جدیت تمام این مشکل دنبال شود ومخصوصا این مانتوهای بدون دکمه نابود شود که نهایت بیشرمی و وقاحت زنان در جامعه هست
Iran (Islamic Republic of)
وحید
۱۹:۳۵ ۱۷ مهر ۱۳۹۸
کار درست و اخلاقی ریس پلیس،قابل تشکره و باید اینگونه باشد ،چون ما تربیت این مکتب و از کودکی اموختیم،تو جونمونه
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۹:۳۱ ۱۷ مهر ۱۳۹۸
اینستاگرامو فیلتر کنید نوددرصدمشکلات حل میشه نه سلبریتیها میتونن دم به دقیقه عکسای بی حجابشونو بزارن نه خواننده ها پول بدن به بعضی شاخا مجازی رواهنگاشون برقصن نه بعضی باندای فوتبالی میتونن پول بدن به بعضی پیجا علیه بعضی تیمها نفرت پراکنی کنن نه بعضیا بعضیامیتونن با دروغ پراکنی وساخت کلیپ مردمو نسبت به دینو ایمان بدبین کنن
Iran (Islamic Republic of)
عدالت
۱۸:۵۵ ۱۷ مهر ۱۳۹۸
از خداوند میخوام خون شهدای که برای ایران واسلام وناموس وطن ریخت به جون این نانجیب ها سرطان بشه دل خانوادههای شهدا خون میشه وقتی این بی آبروها رامی بینه چه زن چه مرد باید غیرت داشته باشن که متاسفانه انگار باد برده درد خاک شهید محسن حججی تو سر این بی غیرتها بخوره بازم خواهش میکنیم جلوی این بی بندوباری رابگیرید فضای مجازیم بدتر یاعلی
United States of America
ناشناس
۱۸:۵۴ ۱۷ مهر ۱۳۹۸
بيخيال شيد بابام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۹ ۱۷ مهر ۱۳۹۸
هموطن عزیز اینقدر ارزش کار پلیس رو پایین نیاریم. انصافا همه جوره دارن تلاششونو میکنند. ثانیا تک تک آدمها نسبت به جامعه مسئول هستند و باید از خانواده ها شروع بشه که بتونیم فرهنگ خودمونو حفظ کنیم در تاریخ چند هزار ساله این کشور چه زمانی که مردم زرتشتی بودند و چه مسلمون به پوشش ارزش میگذاشتنند که متاسفانه امروزه عده‌ای که تعدادشون هم کم نیست این ارزشو زیر پا گذاشتند. همه با باید مقابل این هنجار شکنی بایستیم
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۷:۵۱ ۱۷ مهر ۱۳۹۸
مقصر و مجرم اصلی در کشف حجاب مسئولینی هستن. که این نوع پوشاکهارو با زدوبند وارد جامعه ایرانی اسلامی میکنن چرا با اونابرخورد نمیکنین اگه دنبال واقعیت هستین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۹ ۱۷ مهر ۱۳۹۸
کجا بی حجابی ۹۰ درصد کم شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۳ ۱۷ مهر ۱۳۹۸
چرا نهادهای مسئول مانع از فروش این شلوارهای پاره و پوره که بدتر از مینی ژوپهای رژیم منحوس پهلوی است نمیشوند؟ آیا امکان برخورد با این فروشگاههایی که این لباسهای اجغ و وجغ را میفروشند ؛ وجود ندارد؟
Iran (Islamic Republic of)
اوستوراغیان
۱۶:۳۴ ۱۷ مهر ۱۳۹۸
حجاب برای بانوان و آقایان هم هست و باید به آن اعتقاد داشته باشیم.
Iran (Islamic Republic of)
حسنی
۱۵:۴۸ ۱۷ مهر ۱۳۹۸
والله اعصابم از این همه وقاحت زنان بد حجاب وبی حجاب شهرو بهم می خوره اون از شلوار هاشون واونم از مانتوها ی بی دکمه وایننم از سر های بی روسری زنجیر کند وکج فهمی دست کیه غیر دشمنان قسم خورده کشور ودین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۸ ۱۷ مهر ۱۳۹۸
بهترين روش مبارزه با بدحجابي اينه كه دخترا متوجه كار زشتشون بشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۶ ۱۷ مهر ۱۳۹۸
شايد بدحجابي تو خودروخا جم شده ولي بد حجابي تو پياده روها مملكتو ورداشته
Iran (Islamic Republic of)
ahmad
۱۵:۳۵ ۱۷ مهر ۱۳۹۸
اره هر روز شاهد بد حجابی بیشتر هستیم
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۵:۲۶ ۱۷ مهر ۱۳۹۸
بدحجابی درجامعه ایرانی یک مصیبت بیعلاج شده و داره واگیردار میشه نمیدونم چرا اینقدرمردم بی حیا وبی ادب شده اند انگار با سنت های آ باواجداد خود مشکل دارند.بی دینی جامعه ایرانی را داره ازپایه می پوسونه.من خیلی نگرانم برای آینده ایران شرمنده گذشته مان خواهیم بود..
Iran (Islamic Republic of)
حسن
۱۴:۳۰ ۱۷ مهر ۱۳۹۸
آقای رییس پلیس مثل اینکه دراین جامعه زندگی نمی کند وبی حجابی وبد حجابی را مشاهده نمی کند
Iran (Islamic Republic of)
خسرو
۰۷:۳۸ ۱۸ مهر ۱۳۹۸
سلام ای بابا
آخرین اخبار