ظاهر نرم افزارهای گوگل Docs، Sheets و Slides تغییر کرد

شرکت گوگل با عرضه بروزرسانی ظاهر نرم افزارهای Google's Docs، Sheets و Slides در سیستم عامل اندروید را تغییر داد.

ظاهر نرم افزارهای Google's Docs، Sheets و Slides تغییر کردبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، یکی از شرکت‌های تحلیل‌گر نرم افزارها به تازگی اعلام کرده است که شرکت گوگل برای نرم افزارهایی نظیر Docs، Sheets و Slides ظاهری جدید طراحی کرده است که کاربران می‌توانند با بروزرسانی نرم افزارهای مذکور از ظاهر جدید این برنامه‌ها استفاده کنند؛ همچنین کاربران هنگام بروزرسانی این نرم افزارها مشاهده خواهند کرد که گوگل هیچ قابلیت یا ویژگی جدید به نرم افزارهایش اضافه نکرده است و این بروزرسانی صرفا برای ایجاد تغییرات ظاهری در سه نرم افزار Google's Docs، Sheets و Slides منتشر شده است.

برخی از پیشرفت‌های بصری که خود گوگل آن‌ها را اعلام کرده است، شامل طراحی جدید document list، خوانا شدن حروف و بهبود فونت نرم افزارها و تغییر کردن مکان و طرح آیکون‎‌های سه نرم افزار شرکت گوگل است. در حال حاضر بروزرسانی تغییرات ظاهری، برای دو نرم افزار Docs و Slides در سیستم عامل اندروید عرضه شده است و قرار شده در روزهای آینده بروزرسانی مربوط به برنامه Sheets در سیستم عامل اندروید نیز در دسترس کاربران قرار گیرد.

ظاهر نرم افزارهای Google's Docs، Sheets و Slides تغییر کرد

چند هفته‌ای می‌شود که شرکت گوگل در حال بروزرسانی و اضافه کردن قابلیت‌ها و ویژگی‌های جدید به نرم افزارهای خود است که اکثر بروزرسانی‌های نرم افزاری این شرکت برای اضافه کردن حالت تیره و همچنین فعال سازی خودکار آن با فعال کردن حالت تیره از بخش تنظیمات گوشی بود.


بیشتر بخوانید: کاربران آمریکایی نسبت به حفره موجود در محصولات اپل اعتراض ندارند


به نظر می‌رسد شرکت گوگل با بروزرسانی سه نرم افزار Google's Docs، Sheets و Slides صرفا قصد داشت نشان دهد که این برنامه‌ها را فراموش نکرده صرفا روی نرم افزارهای پر طرفدار خود تمرکز نشده است. هنوز گوگل اعلام نکرده است که قصد دارد بروزرسانی تغییر دهنده ظاهر نرم افزارهای مذکور را برای سیستم عامل iOS نیز عرضه کند؛ اما انتظار می‌رود شرکت گوگل به فکر کاربران این نرم افزارها در گوشی‌های شرکت اپل هم باشد و در روزهای آتی احتمالا شاهد انتشار بروزرسانی برای گوشی‌های اپل خواهیم بود.

انتهای پیام/

بروزرسانی جدید نرم افزارهای Google's Docs، Sheets و Slides 

برچسب ها: فناوری ، گوگل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار