برگزاری مراسم روز جهانی پست در موزه ارتباطات؛

پست گنجینه بزرگی برای ما در وزارت ارتباطات است/ تحول تمبر باید مورد توجه ویژه قرار گیرد

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در پنجاهمین سالروز جهانی پست، از این حوزه به عنوان گنجینه بزرگ وزارت ارتباطات یاد کرد.

پست گنجینه بزرگی برای ما در وزارت ارتباطات است/ تحول تمبر باید مورد توجه ویژه قرار گیردبه گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، امروز چهارشنبه ۱۷ مهرماه ۹۸، مراسم پنجاهمین سالروز جهانی پست با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، مدیران شرکت ملی پست و جمعی دیگر از مسئولان این حوزه و همچنین برخی از کارکنان شرکت پست در موزه ارتباطات برگزار شد.

تجلیل از جمعی از برگزیده‎های این حوزه، قرائت نامه برگزیده، رونمایی از تمبر روز جهانی پست و امضای وزیر ارتباطات و در ادامه سخنرانی آذری جهرمی طی این مراسم انجام شد.

آذری جهرمی ضمن تبریک این روز، از نامه های پستی که در این مدت برای او ارسال شده است گفت و تأکید کرد: رویکرد من در عرصه مدیریت تعییر کرده است. پست گنجینه بزرگی برای ما در وزارت ارتباطات است . خدمت‌دهی با کیفیت از وظایف مدیران مجموعه ارتباطات و فناوری اطلاعات است . در دوسال گذشته شاخص ارائه کیفیت خدمات ارتقا پیدا کرده است.

او تصریح کرد: برنامه معیشت در ابتدا وظیفه من و در گام دوم بر عهده شرکت پست است. اما آنچه ارزشمند است پیشینه ماست. تمبر میراث ماندگاری که در تمام دنیا مطرح است و در زمینه تحول باید مورد توجه ویژه قرار گیرد. ما با استفاده از تمبر میتوانیم تاریخ و گذشته خود را به تمام دنیا مخابره کنیم. احیای تمبر باید به صورت جدی در دستور کار اداره پست قرار بگیرد.

پست گنجینه بزرگی برای ما در وزارت ارتباطات است/ تحول تمبر باید مورد توجه ویژه قرار گیرد

وزیر ارتباطات با اشاره به انتقاداتی که درخصوص لوگوی پست از سوی مسئولان و کارکنان این حوزه مطرح شده است بیان کرد: نمی دانیم تغییر این لوگو کار درستی است یا خیر اما می دانیم که لوگوی هر شرکتی نشان دهنده پیشینه آن است و این کار مستلزم هزینه‌های فراوان است. تقاضای من این است که این مسئله بار دیگر مورد بررسی قرار گیرد.

پست گنجینه بزرگی برای ما در وزارت ارتباطات است/ تحول تمبر باید مورد توجه ویژه قرار گیرد

جهرمی اظهار کرد: همواره دلمان میخواهد که بزرگ فکر کنیم؛ فرآیند مکانیزه سازی تجزیه مبادلات را با کمترین امکانات پیش ببرید. دنیا امروز به سراغ تکنولوژی رفته و از شیوه های نوین برای انتقال بسته های پستی استفاده کرده است.

وزیر ارتباطات در پایان خاطر نشان کرد: امیدواریم که در ابتدا وظیفه خود را در قبال کارکنان خدوم پست انجام دهیم و در درجه بعد با همکاری دست اندرکاران این حوزه بهترین خدمات را برای مردم فراهم کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار