دالماس: می‌خواهیم بدون ترس با ایران رقابت کنیم/ برای صعود به جام جهانی امیدوار هستیم

سرمربی تیم ملی فوتبال کامبوج گفت: ایران بهترین تیم رنکینگ آسیا است، اما می‌خواهیم بدون ترس با این تیم بازی کنیم.

دالماس: می‌خواهیم بدون ترس با ایران رقابت کنیم/ برای صعود به جام جهانی امیدوار هستیمبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، فلیکس دالماس، سرمربی آرژانتینی تیم ملی فوتبال کامبوج در نشست خبری پیش از بازی با ایران گفت: خوشحالم اینجا حضور دارم می‌دانید ایران یکی از قوی‌ترین تیم‌های آسیا است. این را هم بگویم فرصتی را به دست آورده ایم که می‌توانیم خودمان را ارزیابی کنیم. بدون ترس و مشکل می‌خواهیم در سطح بالایی با ایران رقابت کرده و بازی خوبی داشته باشیم. امیدوارم مسیری که به تازگی شروع کرده ایم به خوبی ادامه بدهیم و قدمی برای پیشرفت و انقلاب در فوتبال کامبوج برداریم.

او درباره اینکه به عنوان جوان‌ترین سرمربی تیم‌های ملی در قاره آسیا عملکرد این تیم را از زمان آغاز فعالیت خود چگونه ارزیابی می‌کند، بیان کرد: سوال خوبی است. ایران و کامبوج تفاوت زیادی دارند. تیم ملی ایران از هر لحظ تیم پیشرفته‌ای است، اما ما هم ایدئولوژی واضحی داریم. بازیکنانم در زمین تلاش می‌کنند و این ایدئولوژی نسبت به حریفان کامبوج تغییر نمی‌کند. مهم‌ترین بحث شجاع بودن تیم است.


بیشتر بخوانید: محصول مشترک آرژانتین - ژاپن، حریف تمرینی ویلموتس در گام دوم جام جهانی


دالماس اظهار داشت: می‌خواهیم بازی خوبی داشته باشیم که نشان دهنده توانایی بازیکنان کامبوج باشد و بازی با ایران یک آزمون مهم و بزرگ است تا تیم فعلی ما را بهتر کرده و فلسفه و شجاعت آن را تقویت کنیم. البته تفاوت تیم خودمان را با ایران می‌دانیم.

او درباره همکاری اش با کیسوکه هوندا و نقش این ستاره در پیشرفت تیم ملی کامبوج گفت: هوندا و من ایدئولوژی یکسانی داریم و تصمیم گرفتیم کار را با هم شروع کنیم. من وقت بیشتری نسبت به هوندا دارم، اما هر پیشرفتی در تیم می‌بینید به دلیل حضور هوندا است. کمک بزرگی است که یک بازیکن بزرگ و حرفه‌ای مانند هوندا تیم کامبوج را هدایت کند. او نه تنها در تیم کامبوج حضور دارد بلکه با تجربه اش به بازیکنان کمک می‌کند. ترکیب خوبی بین من و هوندا وجود دارد. شخصیت متفاوتی با هوندا دارم، اما رویا و هدف ما مشترک است.

سرمربی آرژانتینی تیم ملی کامبوج درباره شانس این تیم برای صعود به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، گفت: همیشه امید صعود به جام جهانی را داریم، اما درباره این موضوع واقع بین هستیم.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از حریف ایران در راه جام جهانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار