نشست نمایشگاه جهانی ۲۰۲۰ دبی با حضور خراسان رضوی

مدیر عامل نمایشگاه بین المللی مشهد، گفت: تشکیل این نشست با اهدافی از قبیل ایجاد رونق اقتصادی با رشد تبادلات اقتصادی همراه است.

نشست نمایشگاه جهانی ۲۰۲۰ دبی با حضور خراسان رضویبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سعید صیفی مدیر عامل نمایشگاه بین المللی مشهد، گفت: نخستین جلسه‌ی هم اندیشی با هدف معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری، جاذبه‌های گردشگری، فرهنگی و توانمندی‌های اقتصادی استان با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی، رییس شورای اسلامی شهر مشهد و مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه‌های جمهوری اسلامی ایران در خصوص حضور استان خراسان رضوی در اکسپوی ۲۰۲۰ دبی برگزار شد.

او با بیان اینکه حضور در این رویداد جهانی با هدف معرفی فرصت‌های سرمایه گذاری آغاز شد، افزود: طبق آخرین آمار بدست آمده تاکنون کشور‌های زیادی از جمله ایران جهت مشارکت اعلام آمادگی کرده اند و فضایی به آن‌ها اختصاص داده شده است.

صیفی با اشاره به اینکه موضوع برگزاری اکسپوی ٢٠٢٠ دبی موضوع پیوند افکار و ساخت آینده است افزود: بازدید حدود ۲۵ میلیون نفر در طول شش ماه برگزاری اکسپو پیش بینی می‌شود.

او تصریح کرد: نمایش توانمندی‌ها، تمدن، آداب و رسوم، رشد تبادلات اقتصادی و بین‌المللی، ایجاد رونق اقتصادی از طریق برقراری روابط تجاری جدید و بازارسازی برای کالا‌های دارای مزیت نسبی کشور، از اهداف دیگر ما جهت حضور در اکسپو است.

گفتنی است این رویداد از تاریخ ۲۹ مهر ۱۳۹۹ تا ۲۱ فروردین ۱۴۰۰ آغاز شده است که حدود ۲هفته از این تاریخ، به استان خراسان رضوی اختصاص دارد.

اکسپو یک رویداد جهانی با گرایش اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی است که با انتخاب موضوعی در رابطه با چالش‌ها و دغدغه‌های جامعه بشری توسط میزبان آن، برگزار می‌شود.

انتهای پیام//ف.ح

 

رونق اقتصادی در مشهد در اولویت قرار دارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار