در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان اعلام شد:

امروز ۲۰ هزار زوار از مرز خسروی عازم کربلای معلی شدند/ زوار سفر خود را به ساعات ظهر موکول نکنند

دبیر ستاد اربعین استان کرمانشاه گفت: امروز از ساعات ابتدایی صبح تا ساعت ۱۲ بیش از ۲۰ هزار نفر از مرز خسروی عازم عتبات عالیات شدند.

امروز 20 هزار زوار از مرز خسروی عازم کربلای معلی شدندبهرام نژاد دبیر ستاد اربعین استان کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، گفت: امروز از ساعات ابتدایی صبح تا ساعت ۱۲ بیش از ۲۰ هزار نفر از مرز خسروی عازم عتبات عالیات شدند و این آمار با رشد چشمگیری در حال افزایش است.

او گفت: مرز خسروی از ۱۵ مهرماه بازگشایی شد و وقفه دو روزه‌ای در این امر به وجود آمد که با پیگیری های ویژه استاندار و همکاری مقامات عالی رتبه  ستاد اربعین و نیرو‌های امنیتی  شاهد بازگشایی مجدد مرز بودیم.

بهرام نژاد بیان کرد: دیروز ۱۵ هزار زائر از مرز خسروی خارج شدند و  روز دوم ۷ هزار نفر و اولین روز بازگشایی مجدد ۷ هزار نفر از مرز عبور کردند.

او افزود: با توجه به محدودیت‌هایی که طرف عراقی قرار داده است  تردد از مرز خسروی و از ۶ صبح تا ساعت ۱۵ است  و از زائران درخواست داریم که سفر خود را موکول به ظهر نکنند تا معطلی در مرز نداشته باشند.

بهرام نژاد با بیان اینکه  ساعات اولیه صبح را برای عبور از مرز خسروی انتخاب کنند گفت: از ساعت ۴ بعد از ظهر تردد از مرز خسروی امکان پذیر نیست و زائرانی که  ساعات ظهر به مرز مراجعه می‌کنند امکان تاخیر برای اعزام وجود دارد.

او افزود: اردوگاه های اسکان هلال احمر سپاه ارتش در مرز خسروی و قصرشیرین مستقر هستند و به زائران خدمت رسانی می کنند و امادگی پذیرایی از زوار در شب ها نیز داریم و محدودیتی برای خدمت رسانی نداریم.

بهرام نژاد بیان کرد: اتوبوس‌ها در مرز خسروی مستقر هستند و زوار را به کربلای معلی منتقل می‌کنند و ۷۰ دستگاه نیز به کشور عراق فرستادیم و کار انتقال زوار در حال انجام است.

او گفت: از اصحاب رسانه نیز که اطلاع رسانی اخبار اربعین را به زوار انجام می دهند ویژگی های  منحصر به فرد مرز خسروی را بیان می کنند قدر دانی می کنیم.


انتهای پیام/ز

 

 

تردد زوار اربعین در مرز خسروی در حال افزایش است

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.